太陽 太陽 太陽 ~ 還要過幾多天才會有太陽啊>_< 我要到沙灘拍私影啊/^\ 陽光啊 你就乖一點別再玩躲貓貓吧!
今日去玩私影xd ok丫.
一個星期5日跑左去旺角,好正呀xd! 呢2日成日打錯字呀我.因為去左整甲甲xd gel d吾gel d咁囉,財赤啦/_\"...
用淨1000蚊,好sad呀,是實上我仲有好多野未買/_\ 駁左髮啦xd
珊珊豬>3<
me.
同麻麻<3
同bb>3<
素顏-.-