出糧啦>_<得$4232.吾夠用/3\ shopping$1000(釘環/買衫/化妝品) 駁髮$1000 還錢$500(hovey可吾可以俾住250先/口\) 俾家用$500(人都癲) 得番$1232......死未/__\
凍死我喇.明明話有24度咖麻\3/. 死人公司又遲出糧.人地book左野咖/3\
1.化妝品 $300 2.駁髮 $1000 3.買衫 $700 4.還錢 $500 5.釘環 $200
乜鬼心情都無啦,咁鬼凍.3. 琴日話好多相.原來搵2搵,都係得5張xd 我今次真係擺素顏,爆顏果隻xd
素素a3a 望天.3. 厚愛這眼;) wif wingki<3
下個月出糧爆多野想做;p ( 排名不分先後* ) 1. 即影即有相機<3* 2. 釘番個眉環 ( 吾知釘吾釘好/3\ ) 3. 同把死人頭髮焗油 ( 應該吾洗我俾錢卦xd? ) 4. 再超級瘋狂掃貨a0a ( 買袋.買裙.買鞋.買褲 ) 5. 好重要既化妝品* 6. 還番5蚊俾小魏先xd! 7. 草錢$_$! $$3000蚊.夠吾夠我玩呢>_<?! 草錢要買LV啦>3<台灣...遲D先算啦XD!
代替品,我想識你,太似啦=) 點解每次都係等我掃完貨個天又跌到等番10幾度呀t^t.. 掃完貨得番500蚊-3-我心愛既夏天 >3< 我想整花甲.扮下日本妹.迫自己鍾意哈佬咪咪先xd
仲有好多相都未擺上黎.慢慢黎啦*
我想拍拖a3a