dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2010-04-09 12:13 AM

出糧啦>_<得$4232.吾夠用/3\
shopping$1000(釘環/買衫/化妝品)
駁髮$1000
還錢$500(hovey可吾可以俾住250先/口\)
俾家用$500(人都癲)
得番$1232......死未/__\


 [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2010-04-08 11:34 AM

凍死我喇.明明話有24度咖麻\3/.
死人公司又遲出糧.人地book左野咖/3\


 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2010-03-31 03:29 AM

1.化妝品 $300
2.駁髮 $1000
3.買衫 $700
4.還錢 $500
5.釘環 $200


 [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2010-03-26 12:16 AM

乜鬼心情都無啦,咁鬼凍.3.

琴日話好多相.原來搵2搵,都係得5張xd
我今次真係擺素顏,爆顏果隻xd

      

素素a3a

望天.3.

厚愛這眼;)

wif wingki<3

      

下個月出糧爆多野想做;p   ( 排名不分先後* )

1. 即影即有相機<3*
2. 釘番個眉環 ( 吾知釘吾釘好/3\ )
3. 同把死人頭髮焗油 ( 應該吾洗我俾錢卦xd? )
4. 再超級瘋狂掃貨a0a ( 買袋.買裙.買鞋.買褲 )
5. 好重要既化妝品*
6. 還番5蚊俾小魏先xd!
7. 草錢$_$!

$$3000蚊.夠吾夠我玩呢>_<?!
草錢要買LV啦>3<台灣...遲D先算啦XD!


 [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2010-03-25 01:39 AM

代替品,我想識你,太似啦=)

點解每次都係等我掃完貨個天又跌到等番10幾度呀t^t..
掃完貨得番500蚊-3-我心愛既夏天 >3<

我想整花甲.扮下日本妹.迫自己鍾意哈佬咪咪先xd

仲有好多相都未擺上黎.慢慢黎啦*

a3a


 [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]