愛上左2個吾應該愛既人 真係吾想,因為...會好痛苦. 但係......
依家呢個世界,醜人當道。
又要威又要西!P相P到咁撚樣預撚左俾人話咖啦, 依家笠水呀?打埋哂D咁既野你以為自己好撚型呀? 照下塊境啦八婆!仲有扮可憐同人講話自己冇講粗口喎∼ 我就睇你有幾撚多仔溝,係要型既就擺撚哂你D仔D相上黎, 等大家睇下有幾撚「靚仔」。