|
|
| |
|
|
2010-02-13 05:42 PM
 今日輕輕鬆鬆諗住落去見工,點知落到去就笠哂水=_=
最終仲俾呀媽彈迫我入去=_=,入左去.四萬咁口:係咪請人呀^_^
填我人生第1張既吾知咩表.填哂佢望左望就叫我坐底啦0.0
跟住就係到問我野.睇佢個樣都係想請我咖啦.HA
佢話我冇做過野.最低22蚊個鍾做起先.幾好丫.細細間.
吾會有好多野做姐(卦-,-)不過佢話我岩岩黎要做汁野洗野果D=.=
跟住初三番工>0<3點至9點.希望吾好打爛野XD!
[ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 104 | »
|