dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2010-02-15 01:33 PM

今日去左藍田買番工衫=.=仲買左對高跟鞋;p


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2010-02-13 05:42 PM

今日輕輕鬆鬆諗住落去見工,點知落到去就笠哂水=_=
最終仲俾呀媽彈迫我入去=_=,入左去.四萬咁口:係咪請人呀^_^
填我人生第1張既吾知咩表.填哂佢望左望就叫我坐底啦0.0
跟住就係到問我野.睇佢個樣都係想請我咖啦.HA
佢話我冇做過野.最低22蚊個鍾做起先.幾好丫.細細間.
吾會有好多野做姐(卦-,-)不過佢話我岩岩黎要做汁野洗野果D=.=
跟住初三番工>0<3點至9點.希望吾好打爛野XD!
 


 [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2010-02-13 05:36 PM

 

 



   
2010-01-11 08:20 PM

今日好開心呀xd2點幾出門口去搵佢地.
佢地死都要我自己一個黎.其實我都知咩事啦;p
跟住去到係到搵房係邊.點知個員工帶我行.
行到去一開門佢地就拎哂d波黎爆啦.ha.
連個員工都嚇親.個門口仲好多波波.寫住我個名=.=
入到去佢地連牆都痴埋>0<整左張好大好大既卡俾我^0^
仲有送左2副con同蕉俾我.ha.跟住就唱歌啦.
唱唱下歌.冇啦啦播生日歌.我緊係知咩事啦=.=
咪走出門口睇佢地係咪拎緊個cake黎.ha.
因為上2次我都係咁樣拎入去俾人.呢d野我試過哂啦ha.
跟住食左2個cake.今年生日食左3個啦=_=
跟住就上下冇啦啦有個人入黎要我地自己清潔.
因為我地整到好污遭ha.跟住咁上下就走.
番番去坑口去eason到食野xd有豬釗幫我地拎位xd
沿途佢地係咁舉起個牌.搞到我好吾知點-.-
去到樓梯口仲係到爆果d彩紙a0a去到等左陣入去食.
見到琪姐=.=eason請我地食雪糕xd跟住食完野就去行花市.
豬釗送左個波波同萬花同俾我xd個萬花同真係好令.
跟住行完去左寶康玩左陣.過埋我既12點.
不過其實我生日仲未過完咖xd因為我係夜晚9點生日xd
跟住點幾番到去.











 [ 訪客留言(103) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2010-02-11 12:08 PM

今日上上下堂坐坐下冇啦啦跌左落地=.=sosad


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]