|
|
| |
|
|
2010-01-15 11:21 PM
 今日訓到1點幾,3點幾整野去左啊包屋企.
跟住落左去搵家姐.跟住去左天堂等幫仆街.
等左差吾多個幾鍾.愈黎愈多人.
勁凍-.-我同啊包坐係地下睇戲.
班女好撚戇尻,有條仔都好撚戇尻,女嘈關你咩事?
跟住小嵐俾人打左巴,o哂.仲要佢講對吾住,無野丫?
跟住嘈嘈下.吾知做咩班仔打交.差吾多成50條仔.
吾知幾多個圍嘔1條,衫都爛埋,又流血,真慘.
我同啊包坐左咁耐.最好睇係呢到.打完又吾知點樣嘈左陣,
散左,話去羽毛球埸喎,我同啊包,家姐同佢d fd去.
點知去到都散埋.咪係果到傾左陣計,跟住陪家姐去食野,
去左飲茶,ha勁平,4個人飲左50幾蚊.跟住送家姐番屋企,
再送kai盈去mtr,我同啊包係咁傾,真係好撚吾抵,
真係吾撚搵佢細妹出黎打吾得,跟住坐左係kfc傾.
撞到劉恩.又傾,11點幾就番屋企.
[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2010-01-12 02:15 PM
 話說留吾留班對我已經吾再重要.
學呂爺話,我都睇化哂.每日番去都係hea住過,
篇篇d老師就係要咁煩,搞到我今日又咁吾乖xd
又吾想番學啦-_-真係好煩.好好地,學咩人扮band1學校,
唉,我都吾知想講咩-.-自己1個係屋企戇尻尻,898先-.-
[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 104 | »
|