dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2010-01-07 07:06 PM

我都係覺得單身岩我多d.!自由自在
我發現我吾鍾意拍拖亦吾識點去鍾意1個人.
我亦慢慢發現你吾係我要鍾意既人,
所以,當你再次睇到呢個blog,你明啦;)*

對吾住啦;p


 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2010-01-07 06:40 PM

今日又去左意大利餐廳xd,eason吾係到,
睇黎yiukayi好鬼卦住佢xd!嘩,跟住果d真係吾講啦.
跟住又去左yiukayi屋企,睇戲,
睇完又訓左陣-_-吾知搞咩呢排好眼訓,
跟住同劉恩去左慧安食野,跟住番番坑口,
去南丰坐左陣,跟住番屋企lu.


 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2010-01-07 06:37 PM


請輸入瀏覽密碼:  



 

 



   
2010-01-05 07:15 PM


請輸入瀏覽密碼:  



 

 



   
2010-01-04 09:07 PM

今日考maths喎,吾識囉.!留左好多板冇做,
連考邊都吾知,唉-_-!11點幾先放,
放左去左意大利餐廳到食野,條友好吾掂,
跟住去左lokyibibi屋企xd送啊矇去沖涼,佢d毛真係好吾掂xd
跟住係佢屋企玩到好似6點幾,係到睇戲,
咩勝地狂屠,其實我不嬲吾睇鬼片恐怖片,好驚咖-.-
不過呢套真係幾好睇.!但係睇睇下冇得睇-_-
要落去接啊矇同番屋企,跟住接完行馬路啦,
今日我第4次吾睇車啦-_-呢次架小巴小撚吾掂囉-.-
我咁緊電話喎,佢直衝埋黎喎.!b都吾b下,綠燈咖大佬,
嘩yiukayi幾激動,係咁罵佢xd真係差d就俾佢車尻死,
番屋企,晚餐係m記-.-


 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]