|
|
| |
|
|
2010-01-19 11:06 AM
 今日終於番番學lu.番到去就俾人停課.
訓左好耐.妙妙間吾中又同我傾下計.
葉姑娘都係.跟住差吾多放學澤澤又落左黎訓.
其實係落黎打機=_=跟住打鍾就是番屋企睇呠仔lu xd
劉恩都黎左.呠仔好開心.聽日又吾洗學啦xd
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2010-01-19 11:03 AM
 今日去左西環.去左睇我隻老虎狗^0^
我屋企多左個成員嚕xd佢叫呠仔.
拎完佢番黎就去左petshop幫佢剪甲甲同買野.
用左2000幾蚊.跟住番屋企lu.
無相=_=極難同佢影相-_-百厭到停吾到.
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 104 | »
|