|
|
| |
|
|
2010-02-02 06:56 PM
 週會=.=勁煩,無啦啦成班又無俾人罰自己企左係到.
入到去我同lokyibibi又無位坐=.=要坐去3t到=.=
勁無奈.完左上番去勁眼訓.跟住放學番屋企
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2010-02-02 06:52 PM
 今日係重大既星期六@@ 係帶呠仔打針既日子
去到見到勁多史立沙喎勁型.到呠仔啦.
打落去完全冇反應=.=眼都吾斬.跟住走人.
去左慧安食野.飛的番屋企.
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 104 | »
|