dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-11-25 10:08 PM

今日冇番學;我都吾明,我無番一日學姐;
洗吾洗好似當我失蹤人口咁係咁叫人打黎呀?
我受夠啦;次次你都要小事化大;
今次如無必要我吾會再理你.
係屋企heahea下呀麻黎左;係咁講;講到我又喊,
我吾想再做喊包;我好想堅強d;決定左既野就要做到.!
跟住去左食野;去左kt;又俾表姑姐(?)哦哦哦;
個個都係咁叫我番學;平時又吾見你地咁緊張我?|
好啦跟住我呀麻見吾舒服我就送佢番屋企,
跟住番左屋企整好d野就去左搵丫俊;
周圍hea跟住我係咁同佢申;申到8點;
就番屋企拎番d野再番呀麻到.



我諗我讀埋呢個上學期就轉校.


 [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-11-24 06:44 PM

對不起 我決定放棄自己了,
我再也不能以自我承受太多。


 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-11-24 06:34 PM

拜託還給我自由 已受夠。






今朝起身吾知咩事總之好吾想番學,
但條死人老母吾俾;
死死氣氣番到去,
算啦,連d功課都吾做啦,真係無乜心機,
跟住科學堂吾知dictaton要改邊到波,
咁咪笑笑口同佢講囉,
吾通又想我串柒柒眼超超咁望住佢咩?
咁又俾死澤澤話我扮可愛,
跟住都冇乜野啦;
跟住上2堂英文都係咁過,
到到unch條黃k華入左黎;
咁我就諗住果時做番個改正,
點知張dictation只吾見左.!
咁又死死氣氣行埋去笑笑口咁講,
屌.!1講完話我吾見左張只呀,
1句勁惡彈埋黎"你吾好同我扮可憐丫.!"
屌.!算啦我忍;平時都幾鍾意你無諗過同你嘈,
點知條仆街吾識收係咁罵;
又叫我即黑默番俾佢,
我都忍.!我話我將全部改正改番次俾你啦.!
點知佢仲企到硬;我吾忍啦,
口黑而黑番埋位同l0kyibibi傾計吾理佢,
點知佢又無啦啦勁大聲彈埋黎;
"黃小姐你拎張只出黎溘未呀?"
跟住又係咁響我朵;
吾忍啦;忍夠啦.!
同佢開波,我都係細細聲串,
條仆街又愈黎愈大聲,
你迫我;我無計,吾夠我講又擺權;
係到叫我企起身,我好聲好氣你就好似食錯藥咁樣,
你要我屈服你?節省小小,
我係有罵你串你咁又點,
依家邊個hurt親邊個先,
我平時有無上你堂嘈;玩?
你家下1句彈埋黎話我扮可憐(當然多得某d人吾小)
好啦;我吾起身,你作為1個老師,
點解可以見到個學生坐係到都扯人將登出黎?
好彩我知你咁做我企得穩姐;
真係拿屎上身;好啦迫完我企起身我當然吾据;
就同佢講"你再係咁我即黑走"
無奈佢真係係咁叫我走,
就好似上次周錫堂叫我走咁,
我真係走俾你睇^_^;
跟住竟汁哂野發哂脾氣呯呯聲咁走;
走前都罵番幾句先捨得^0^;
出到去勁多人係走廊圍觀;我都知好睇,
跟住即走入wc打俾呀媽話早退;
無奈佢條仆街吾俾;當時情緒太激動,
打左俾呀麻叫佢俾我走;
咁佢都肯,
點知落到查查到佢又話要親自接我走,
激死我.!次次都係咁.!次次想走都硬係有人阻手阻腳.!
跟住後尾好啦講掂左;
點知又到查查話吾得,話要監護人;屌.!
嬲到喊左出黎;喊左個幾兩粒鍾;
但我每次喊都係因為每次好想走都走吾到.!
有冇人明果種心情,
好啦後尾同查查講左話佢黎接我走.
係sickroom等等等;
點知葉姑娘又黎捉左我走;
次次有咩事發生都係冇人會幫我.!(妙妙外*0*)
對呢間學校真係灰尻哂;
傾傾下ms.tse落埋黎;2個仲爆埋係因為我老母打黎先捉我黎,
即黑勁嬲.!跟住ms.tse又捉左我上206;
跟妙妙妙見到我;又捉我傾;
死勸我番番入classroom;死都吾肯,
就俾佢格硬扯左入去=_=不過佢入去前話請多我食餐飯;
每次我做錯事妙妙都請我食飯>0<好愛你丫xd
跟住又死死氣氣上埋堂maths佢,
跟住放學葉姑娘又捉我傾多陣,
跟住呢我就去校門搵我麻麻啦~0~
佢同我去食野;雖然沿途係咁哦我;但我知佢為我好既;無駁佢;
跟住食完番屋企;又要人去補習.v.我受夠啦.!!!
呢d生活我真係過夠;明知我係吾受管既人;都仲要咁對我;
吾該你吾好小小事都打哂俾d社工老師同補習老師;
你咁做擺明要我煩;你搞到我好想死囉,好辛苦丫.!
最終無去到補習;到到依家.


 [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-11-24 06:03 PM

我逛到這個熱鬧的街 太陽曬得我有點累
奇怪最近我愛碎碎唸 但又覺得 I Don't Care
我站在喜怒哀樂面前 閱讀我下一個畫面
我想去冒險 不管一路多危險 Na ~ ~ ~ ~

我期待童話般的愛情 卻不想那樣的絕對
給我一個大大的擁抱 什麼語言 I Don't Care
我要專心體會每一天 還是學會打發時間
飛得高一點 作我自己最特別 Na ~ ~ ~ ~

我才發現 夢想與現實間的差別
逆著風 讓自己體驗每一個感覺
就像是寓言 流淚喜悅看過這一天
我想追 追尋完美的世界



我才發現 夢想與現實間的差別
逆著風 讓自己體驗每一個感覺
就像是寓言 流淚喜悅看過這一天
我想追 追尋完美的世界
我還要飛 飛得很高很遠在我的世界

Kan Ba De Ne不怕不後退
閉上雙眼 許一個心願
勇敢向前 夢不會碎





我的自由

就像是寓言 流淚喜悅看過這一天
我想追 追尋完美的世界
我還要飛 飛得很高很遠在我的
很高很遠在我的 很高很遠在我的世界


 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-11-23 08:40 PM

新相去相簿啦;)*


 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]