##blogname

2006 年 7 月 28 日  星期五  

無無聊聊...

今日好正哦...成1點幾先起身,最勁係我4點,7點起過身呀...仲打機tim

跟住本來可以訓多陣架...被條卜佳"叫"我起身呀

跟住之後成日都係屋企打機,冇出過街呀

今日動波節開波,睇電視見到爆多人去呀,好想去tim,等我叫多d人去先

 






訪客留言 (返回 diumax 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]