##blogname

2006 年 8 月 4 日  星期五  

巧大風大雨呀~~

哇哇...呢妐日果個派比路咁惡既!!吹得幾勁呀

真係連把大姐都比佢吹斷呀...

今朝返學,成身濕q晒...真係好恐怖...

吹都個人陏架~我都比佢吹到趺底左呀~!

上o數,上左一陣係到發夢,之後去左食野with喪屍

之後唔想返屋企,就去左何豚到玩

得我何加同潘b上

我地上到去又係到睇鬼故and相

禽晚嚇到我呀!!差d唔敢邙tim呀...真係失敗>..<

今日多d人,睇左冇咁驚!!

原來何豚勁有膽呀!!好多恐怖野佢都唔驚照睇

仲一路睇一路笑...真係好好野!

腸完之後我地又打牌,又鋤dee,有得玩既都玩

玩到4點幾班友話上我屋企,我就冇乜所謂

哈哈...我地追左勁耐車,仲跑得好快,差d"扇"到仆街...

上到去我地頭佢地又打ps2,psp,電腦,又幫我裝game

今日部野裝左n咁多野..抩到慢晒tim\./

有個game痴線架...要裝成3千幾個file呀

電腦呀電腦...你唔好有事呀...唔係我冇機打架啦!!






訪客留言 (返回 diumax 的日誌)


hiko30 於 2006-10-11 09:59 PM 發表:
CM你,,

BY.HIKO..*V*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lychee0712hk 於 2006-09-17 08:56 AM 發表:
wa~~你好耐都冇打日記lor bor~!
咩你咁懶架??? 跩跩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



theresayam 於 2006-08-23 03:36 PM 發表:
hihi!我都唔知點解我會來你個板,唉!我可能再來,歡唔歡迎呀?!得閒就去我個板留言啦!http://blog.qooza.hk/theresayam 無任歡迎!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



littlelokb 於 2006-08-12 03:25 PM 發表:
,,,"個版改哂...令過以前好多多呢.."!*"得閒再黎啦"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]