| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 30 日 星期日  |
| 放唔低 |
分類: 回億 |
點解啊
我從沒試過
鍾意一個人
可以到呢個地部
點解會放唔低啊
我有沒甘鍾意企啊
我真系好傻啊
甘本沒可能系埋一齊
點解鍾要去留戀啊
見唔到企又好掛住企
見到企之後又好想走
好煩啊
我對住愛情系唔系
只是一個細佬仔呢
唔果企系我條女
我點都得
唉。。。。。。
天意弄人。。。。
考試啦。。
腦海根本放不任何的東西
唔洗講今次又系囖包尾啦
|
| 發表時間:2008-03-30 09:15 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 29 日 星期六  |
學會放棄  |
分類: 回億 |
我真系要學會放棄你 放棄你 唔系1-2日的事 我會慢慢地忘記你 我以後會消失在你眼前 有你的地方 一定唔會有我 我會消失 為自己一個呼吸 。。。 再見不是朋友 宜生日......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-03-29 09:52 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 28 日 星期五  |
| 我生日你黎嗎? |
分類: 回億 |
我生日你會黎嗎 如果你黎 我會好開心 我從來都沒試過 一大班FD一起幫我慶祝 都唔知會唔會有人幫我搞 過唔過生日 我一樣都有3個愿望 果3個愿望 到我生日果日 我會打出......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-03-28 09:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 26 日 星期三  |
| 對你的愛慢慢地淡 |
分類: 回億 |
唉 同你出街,你都唔同我講野~ 我好得人驚咩 點解甘睇我 我邊度得人驚啊 唔通我地只可以在電話這樣聊天 唔可以面對面聊咩 真系好唔明白 也許你太愛他 我唔知你鍾意企D咩 鍾意一個人系沒......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-03-26 09:07 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 25 日 星期二  |
2008 年 3 月 24 日 星期一  |
2008 年 3 月 23 日 星期日  |
| 17歲生日(4月28) |
分類: 回億 |
鍾有36日就生日了 次次的生日都系自己一個人過 今次都可能系嫁啦 我已經慣啦 習慣自己生日沒人倍 我生日個日又系星期一 慘慘 |
| 發表時間:2008-03-23 09:17 AM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 23 日 星期日  |
| 努力 |
分類: 回億 |
我要努力啊 一定追到你 學業和愛情 加油 點解我好得人驚咩? 呵呵 我相信有一日會追到你 我唔知點解你會甘鍾意企 我只系知道我有幾鍾意你 我會學會去愛你 |
| 發表時間:2008-03-23 07:49 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 22 日 星期六  |
好想見你啊  |
分類: 回億 |
我好想見到你啊 但系同你出街 你都唔會同我玩 你只和他玩 羨慕 同你出街就好像當我不純在 系唔系早不同你示愛會好D呢 整到甘尴尬 都系自己唔好 做咩甘衝動 甘快表......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-03-22 06:49 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 22 日 星期六  |
鍾意你系錯嗎  |
分類: 回億 |
你知唔知我有幾辛苦啊 每日自己裡埋系度喊 我追得累啦 唔想在追 還定我都追唔到嫁啦 點解死唔放手 只有喊先可以麻醉到自己 為左你喊唔系1,2日的事 累啦 還定我系唔系到,你都唔會理我 唔通我地只可以維持系 &wsp......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-03-22 07:47 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 20 日 星期四  |
| 半月灣 |
分類: 回億 |
我地今日成班人去半月灣玩 今日真系好開心啊 但系如果你都去 我會甘開心 好掛住你啊 好想見到你啊 我走過你工作的地方 不禁要看看你 唉 聽日又唔知去邊玩 好想同你一起玩......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-03-20 09:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 19 日 星期三  |
| 悶悶 |
分類: 回億 |
好掛住你啊 我悶啊今日 系屋企訓左成日 隻眼訓到好痛啊 我甘多日黎對你的愛從沒變過 你知道嗎? 唉 我只可以等 一直一直等 你真系甘愛他?? 點解點......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-03-19 07:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 16 日 星期日  |
| 後備情人 |
分類: 回億 |
我可唔以都好像《我的最愛》 都可以有後備情人 做到你後備情人我以好足夠啦 但系是根本沒可能的 只是在發夢而已 一切都是不能發生的 我太傻啦 |
| 發表時間:2008-03-16 07:40 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 16 日 星期日  |
| 醉 |
分類: 回億 |
當一個人愛的太深~個心會醉 等得太耐~個心會醉 我唔知我會等你幾耐 但我只知道我會無條件醉住去等 等你以變成一個習慣 |
| 發表時間:2008-03-16 07:28 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 13 日 星期四  |
| 掛住你 |
分類: 回億 |
好掛著你啊 小心身體啊 系唔系好辛苦啊 如過病個個系我咪好咯 唔洗你甘辛苦 好想幫你忍受你得痛苦 你開心D啦 唔好想甘多啊 希望他學會愛你 你知道3月14系咩日子啊 系白色情人......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-03-13 09:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|