o(∩_∩)o←傻傻ゑ骶→o(∩_∩)o
我想我已慢慢喜歡你,因為我擁有愛情的勇氣,越來越愛你,討好你叫我歡喜~~~
『我愛你』唔會放棄追你>_<直到你鍾意我為止
dizi520
暱稱: 笨小金
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
得唔到
荒廢
死柒頭
睇戲
快D出糧
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 76
留言總數: 185
今日人氣: 0
累積人氣: 2050
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 3 月 9 日  星期日   晴天


希望你幸福 分類: 回億

需然你唔鍾我

你幸福我就開心

只可你後面

默默地支持你

希望你幸福啦

 

發表時間:2008-03-09 09:27 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 9 日  星期日   晴天


哭。。 分類: 回億

離開戲院那刻~我的眼淚不停地流出來~

聽著歌不停地走想左好多野

也許我初初更本不應該愛著你

我知你只愛他

我更本不應在你面前出現

不過我只想講暗戀一個人真系好辛苦

每日每夜想著你

成日望著你~但你只望著他

出街果陣~系我腦海

只出現你得身影

你的微......

(閱讀全文)

發表時間:2008-03-09 08:07 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


唔知點解 分類: 回億

唔知點解你同人玩得好開心果陣

我卻會唔開心、

只想得自己令你開心

也許這是自思

唉。。。

你真得很愛他嗎?

發表時間:2008-03-06 07:22 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


。。。。。。。。 分類: 回億

日子一日一日地過去

我對你的愛從沒變

我只要聽見你的聲音

我已經很足夠

也不期望你會鍾意我

但系我有D野比他好

就系比他

更鍾意你

更愛你

 

發表時間:2008-03-03 07:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天


HAPPY 分類: 未分類

琴日去踏單車好開心啊~

雖然好累

我地3點踏到7點

4個鐘都OK耐

我踏完單車去左玩

我地一班人去左KFC吃野

吃飽在去玩

我地去左沙灘

一路好黑都OK驚

今日真系好開心

 ......

(閱讀全文)

發表時間:2008-03-02 08:51 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


如果可以 分類: 回億

如果可以。。。。。。。。。

我愿意

每天說聲我愛你

每天送你返屋企~接你放工

每天都在你的臉上留下一吻

每時每刻都想着你

但以上都不能實現

你愛得是他

不是我

但我唔會死心咯

等。。。。。。。......

(閱讀全文)

發表時間:2008-03-01 09:55 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 28 日  星期四   晴天


暗戀 分類: 回億

暗戀感覺你地知道

有多麼的難受嗎?

他同條仔一齊果陣

我真系好唔開心~好羨慕他條仔可以同他一齊

眼上的淚水流下

但我引住左

因為我唔想他睇到

我真系好鍾意她

就算他唔鐘意我

  我會一直等......

(閱讀全文)

發表時間:2008-02-28 08:38 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天


呆滯 分類: 回億

今日上歷史堂好撚火~

個老師見到我地玩15-20~

叼你老母啊~

叫撚左我同個FD出去玩比他睇~

玩他老母咩~自己唔撚識玩啊~

玩比你睇~

真系ON撚9~

叼你啊鐘叫我聽日小息去搵他

真系踩他都傻啊

幾缺點咪記咯好撚驚你啊

又唔系沒記......

(閱讀全文)

發表時間:2008-02-27 08:51 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 25 日  星期一   晴天


打鼓 分類: 回億

好開心啊~我今日和臭榮去左啊彥屋企玩

我系他屋企打鼓

我之前系屋企打過一次

今日我打左首個出黎

首歌好易

唔可以話我勁

發表時間:2008-02-25 09:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 23 日  星期六   雨天


樓下 分類: 回億

我同啊彥還有臭榮

系我樓下玩

我地系度

打機

講心事

 

發表時間:2008-02-24 08:18 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 23 日  星期六   晴天


分類: 回億

好辛苦啊~病左一個星期都沒好返

 

日日系度咳~咳死啦~

 

呵呵~o(∩_∩)o...

 

唔洗擔心

 

我會好快好返嫁啦

發表時間:2008-02-23 08:40 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 18 日  星期一   晴天


>.< 分類: 回億

孤     單

 寂    >  .  <     寞

誰    能    明    白     我

發表時間:2008-02-18 05:57 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


情人节 分類: 回億

                  

     ◢ █ ◣  ◢ █ ◣

     █   情人节  █

      ◥  快乐   ◤

        ◥ █ ◤

          ◤

發表時間:2008-02-14 01:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 7 日  星期四   晴天


年三十晚 分類: 回億

 去左行街~條街好少人~沒咩人出來玩~玩左一陣去左網吧~

通宵直落~玩到累到死~一返到家就睡到成只猪那样∼

發表時間:2008-02-07 06:21 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 3 日  星期日   晴天


買三 分類: 回億

今日终於買左三啦∼呵呵∼好野∼有新三著∼買完三去左打蓝球∼

今日一起身∼就見到陽光∼正啊∼天天凍到我死下死下∼天氣终於好返啦∼

唔洗凍到死∼

發表時間:2008-02-04 01:13 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]