| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 2 日 星期六  |
| 返左大陸 |
分類: 回億 |
好凍∼大陸真系凍過香港好多啊∼∼又落雨窝∼∼真系凍到啊媽都唔认的∼∼总之唔返啦∼∼呵呵
凍到唔想出街∼但唔出街又好悶窝∼∼
唉∼三都没買∼想聽日買∼就算聽日落雪∼我都會去買∼影响不到我的心情∼
我想找日去唱K唔知幾时好呢?
|
| 發表時間:2008-02-02 09:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 31 日 星期四  |
2008 年 1 月 27 日 星期日  |
| 終於分開左啦 |
分類: 回億 |
終於分開左啦~我唔知系好定壞~但我真系唔去想~只想好好的讀書~~唉~分開或者是上天你安排~希望她可以找到她更爱的人 ~我以是一個單身仔~呵呵~單身都唔錯~希望我一定可以找到喜欢的人 |
| 發表時間:2008-01-27 06:36 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 27 日 星期日  |
2008 年 1 月 26 日 星期六  |
2008 年 1 月 13 日 星期日  |
露营  |
分類: 回億 |
去露营呢2日真系玩的好開心啊~我地去到之後立刻叫導師分好房~我一間房6個人用~呵呵~D風景好靚啊 望到個海~正~這間房真系好大啊~呢度系我張床 ~導師叫我地換完衣服就去开始第一個活動~就系扎木筏啦~我地用6個筒4枝長竹6枝短竹整好左∼之後就试下滑出去∼我地整的好成功啊∼好睬無散到∼途中有人系度泼水∼整到我地個個都濕晒∼我地出到海中間之後返返上岸∼之後拆左個木筏和放好D野就返......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-01-14 07:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 12 日 星期六  |
心淡  |
分類: 回億 |
日子一日一日地過去~但我的心就一日一日地變淡~ 因爲我好耐没見過你啦~連你的樣子也差不多在我 的腦海中慢慢的消失~我怕有一日~我的心淡去到極 點~我可能對你的感觉都會完全消失~也许是你的家人 不嚷你出街~令我見唔到你~ 但系我真系好想見到你~ 不想看着他人手拖着手 ......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-01-12 08:18 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 8 日 星期二  |
哭  |
分類: 回億 |
今日~我同啊儀傾計~我無端端哭了起來~知唔知我點解會哭 ~因為我太挂住啊儀啦~所以眼泪不停落下來~收也手收不起~我真系好想見到啊儀~ |
| 發表時間:2008-01-10 08:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 7 日 星期一  |
2008 年 1 月 6 日 星期日  |
2008 年 1 月 4 日 星期五  |
2008 年 1 月 3 日 星期四  |
| 打波 |
分類: 回億 |
今日我同啊彥和火山放學去左馬鞍山打波~我地没带波去~所以撩人打波~我地配合的好好~打5場WIN左4場~有一場唔系因火山失波太多~我地先唔會輸~算了只是玩玩姐~開心就OK~~ |
| 發表時間:2008-01-03 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 1 日 星期二  |
倒數  |
分類: 回億 |
這天~我地约左啊妹和她FD~同我2個细佬一起在馬鞍山玩~我地玩到好夜~我同啊妹她地玩到3點幾~啊妹她地走左之後~我同2個细佬玩到4點就回我家睡~我睡上面~他地2個睡下面~這天不知道說開心定不開心~只看啊妹和PUN~還有啊榮和毛毛拖着手~我呢~手指找不到對手~今天真系好凍~没有人給我抱紧~ 我同大家講新年快樂 |
| 發表時間:2008-01-02 04:57 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 30 日 星期日  |
2007 年 12 月 28 日 星期五  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|