| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 5 月 15 日 星期六  |
5月15日  |
分類: 未分類 |
尋日同幾隻野去飲野順便溫一下習(真係正係溫左一下ze- -),
溫下溫下,對面台有幾個x街係度扯煙(最撚憎人食煙.\/.),我係佢
地前面索到應一應+_+,索完之後金日身體有d唔對路.....金日晏就
仲去左練波tim,真係唔識死....打完出左一身男人汁.....正@@!!,跟住
就開始發燒....仲正!!!!!,唉~岩岩睇完醫生,37度7.....都係係屋企休息先
唔講住na,去搵耶和華先@@~過多2日就考試啦~S3BA要加油呀!!!
待續......
|
2010 年 5 月 4 日 星期二  |
| 2010-05-04 |
分類: 未分類 |
今日黎個代數測驗卷,頂!等果60分,真係唔知
好嬲定好笑.....明明個圖係岩ge,但係我畫左
同一個數軸度....- -,真係我頂!跟住仲比個彬
佬串tim,頂唔順就順手鮏左支筆掉佢tim,sorry
呀~彬佬,我果時冇得揀,而家我想揀做個好人XP
跟住之後果d就唔講na,唉~今日放學冇人陪....
悶呀~~我仲係街總果條路企左幾分鐘,都係冇人,
算na,行下停下咁.....最後都係自己一個人番屋企
番到去又要幫阿哥擦下部腦,哇靠~~!!擦出黎d塵
一舊舊ga~平時new耳屎都冇咁大舊@@,又拆又
擦咁....終於完na~好累呀~好na,打住咁多先~
待續..........
|
2010 年 5 月 3 日 星期一  |
2010-5月3日  |
分類: 未分類 |
太耐冇打過blog啦~因為之前打打下唔記得左個帳號
所以之後都冇乜點打啦,加上功課上ge週記已經寫到
我扒街咁制,週記又係寫果日做過d乜,打blog又係打果日
做過d乜,出寫真咩- -,不過,以前係我太天真,不過而家已
經長大na,所以,我決定由金日開始間唔中打下blog啦~
金日終於整番部電腦啦,sorry呀,要妳等咁耐.....不過我
念整完之後冇一排都唔會壞番嫁na,haha~金日都係冇
咩野講na,天日先打過na^^
待續....... |
2009 年 10 月 10 日 星期六  |
10月10日  |
分類: 未分類 |
金朝9:00鐘番學,番學要果個咩匯業盃(姐係果d咩常識問答比賽之類),去到聽條
友係度up d問題我地答,不過金日ge匯業盃係練習姐,唉~但係佢問d野都唔識ge= =,
不過都好ge~好過上合唱團啦,聽佢地up一粒鐘,之後比一大塔題鋼,眼都凸左o__O",妖!
唔溫啦-v-,之後仲要番落課室補課(因為又係之前ge豬仔病停左課),補...補...補,一路補到晏
就三點,冇聽錯!的確係晏就三點- -!!!!中午食飯得果八個字,小得可憐T^T,但係我地成班都遲左
到-v-,之後三點放學lu^^,跟住到六點幾鐘同彬叔二條友一齊去水塘跑步,跑左一陣8:30,番屋但lu~
好累呀- -"',金日ge野講曬出黎了..... |
2009 年 9 月 28 日 星期一  |
9月28日  |
分類: 未分類 |
金朝一起身有人叫醒我(係我叫人金朝打比我同佢一齊番的),好彩佢打比我咋,我
金朝按停左個now鐘再訓過- -,thx彬兄你呀XD,跟住就到佢屋企就打比佢啦~唔該你
下次快d落黎啦-,-,等到我好急屎呀= =,跟住等到就一齊番學啦~中途都冇咩野發生,金日
英文默書,超易^^!默十個"生字"加四段好短ge書,三行左右一段(唔知尼句聖記d朋友又會唔會
想轉過黎呢@@?)頭先放學落大雨- -,變左落隻"落湯狗"= =番到屋企扭一扭件衫.扭到一支益力多
ge水出黎- -,不過都係唔該曬彬兄傘我到台山,如果唔係維他水都扭到一支出黎~haha,打住咁多先~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|