歡迎黎到gap達ge"周屎閒情"
dogtat
暱稱: dogtat
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
8月15日
8月11日
8月9日
7月15日
7月1日
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 134
今日人氣: 0
累積人氣: 1476
2010 年 5 月 15 日  星期六   晴天


5月15日 愉快 分類: 未分類

尋日同幾隻野去飲野順便溫一下習(真係正係溫左一下ze- -),

溫下溫下,對面台有幾個x街係度扯煙(最撚憎人食煙.\/.),我係佢

地前面索到應一應+_+,索完之後金日身體有d唔對路.....金日晏就

仲去左練波tim,真係唔識死....打完出左一身男人汁.....正@@!!,跟住

就開始發燒....仲正!!!!!,唉~岩岩睇完醫生,377.....都係係屋企休息先

唔講住na,去搵耶和華先@@~過多2日就考試啦~S3BA要加油呀!!!



                                                                                                                                        待續......



2010 年 5 月 4 日  星期二   晴天


2010-05-04 分類: 未分類

  今日黎個代數測驗卷,頂!等果60分,真係唔知

好嬲定好笑.....明明個圖係岩ge,但係我畫左

同一個數軸度....- -,真係我!跟住仲比個彬

佬串tim,頂唔順就順手鮏左支筆掉佢tim,sorry

呀~彬佬,我果時冇得揀,而家我想揀做個好人XP

跟住之後果d就唔講na,唉~今日放學冇人陪....

悶呀~~我仲係街總果條路企左幾分鐘,都係冇人,

算na,行下停下咁.....最後都係自己一個人番屋企

番到去又要幫阿哥擦下部腦,哇靠~~!!擦出黎d塵

一舊舊ga~平時new耳屎都冇咁大舊@@,又拆又

擦咁....終於完na~好累呀~好na,打住咁多先~

                                                              
待續..........



2010 年 5 月 3 日  星期一   晴天


2010-5月3日 愉快 分類: 未分類

太耐冇打過blog啦~因為之前打打下唔記得左個帳號

所以之後都冇乜點打啦,加上功課上ge週記已經寫到

我扒街咁制,週記又係寫果日做過d乜,打blog又係打果日

做過d乜,出寫真咩- -,不過,以前係我太天真,不過而家已

經長大na,所以,我決定由金日開始間唔中打下blog啦~

金日終於整番部電腦啦,sorry呀,要等咁耐.....不過我

念整完之後冇一排都唔會壞番嫁na,haha~金日都係冇

咩野講na,天日先打過na^^



待續.......



2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


10月10日 愉快 分類: 未分類

金朝9:00鐘番學,番學要果個咩匯業盃(姐係果d咩常識問答比賽之類),去到聽條

友係度up d問題我地答,不過金日ge匯業盃係練習姐,唉~但係佢問d野都唔識ge= =,

不過都好ge~好過上合唱團啦,聽佢地up一粒鐘,之後比一大塔題鋼,眼都凸左o__O",妖!

唔溫啦-v-,之後仲要番落課室補課(因為又係之前ge豬仔病停左課),補...補...補,一路補到晏

就三點,冇聽錯!的確係晏就三點- -!!!!中午食飯得果八個字,小得可憐T^T,但係我地成班都遲左

到-v-,之後三點放學lu^^,跟住到六點幾鐘同彬叔二條友一齊去水塘跑步,跑左一陣8:30,番屋但lu~

好累呀- -"',金日ge野講曬出黎了.....



2009 年 9 月 28 日  星期一   雨天


9月28日 愉快 分類: 未分類

金朝一起身有人叫醒我(係我叫人金朝打比我同佢一齊番的),好彩佢打比我咋,我

金朝按停左個now鐘再訓過- -,thx彬兄你呀XD,跟住就到佢屋企就打比佢啦~唔該你

下次快d落黎啦-,-,等到我好急屎呀= =,跟住等到就一齊番學啦~中途都冇咩野發生,金日

英文默書,超易^^!默十個"生字"加四段好短ge書,三行左右一段(唔知尼句聖記d朋友又會唔會

想轉過黎呢@@?)頭先放學落大雨- -,變左落隻"落湯狗"= =番到屋企扭一扭件衫.扭到一支益力多

ge水出黎- -,不過都係唔該曬彬兄傘我到台山,如果唔係維他水都扭到一支出黎~haha,打住咁多先~