| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 3 日 星期一  |
無聊的一日  |
分類: 未分類 |
金日都冇乜事發生,不過見咁耐冇打過blog,就是但打下啦~
金朝9點左右就起左身,唔知點解尼排好似失眠咁,遲訓早起= =,
因為咁早起又訓唔返,所以就刷牙洗面加小便,我見個馬桶幾靚下咁,
所以就好隨便咁坐低放幾條野咁啦= =~,諗番都覺得舒暢^^,之後十點幾
就去左個fd屋企打機了,之後成日都係咁,冇咩野發生啦~
|
2009 年 7 月 29 日 星期三  |
終於有人搵我出街了  |
分類: 未分類 |
成個幾星期都出過街la,金日終於有個稀客搵我出去行街,佢成個月都味搵過
我啦,不過都係佢搵唔到fd陪佢先搵我,算啦~難得金日屋企果兩隻野(指的係我
老豆和老媽)係度開片(姐係鬧交),當出黎抖氣啦~果然,出到黎真係耳根清靜,空氣清
新,連堆狗屎都香過人的,好似岩岩放監咁-v-,之後就同埋個fd一齊行街,佢話叫我出黎ge
目的係陪佢買禮物比佢果令一隻,唉~真羨慕佢果令一隻,我下世要做女-v-,買完見仲有好多
時間,就係信達城ge每一層圍住行幾個圈= =,諗番都覺得無聊,行到累之後就回家去了,不過金
日係我尼個星期最充實的一日= =。(睇完請cm比我,我會去番你個blog cm的) |
2009 年 7 月 21 日 星期二  |
對不起,蘇菲們(篇野比平時果d長左少少,不過我念你地睇完都唔會留個言比我嫁啦,就當係我打比自己睇啦)  |
分類: 未分類 |
金日真係慘原本金日係同班fd去燒烤的,點知出黎果陣時有d唔妥,都feel到有d感冒所
以果時食左粒藥,點知行到一半就愈黎愈頂唔順,所以我叫左同我一齊行果d fd去,我返屋
企休息,返到去再食多粒藥,念住訓番一覺就會冇事,但係個身就愈黎愈慶....之後仲嘔timT^T,
最後都係頂唔順去睇醫生,去到探熱,哇頂= =,成三十九度二,再燒多0.8度就會變周周啦(姐係變傻
仔咁解),掛完號等叫我個名,頂!等成個鐘都味到我,由有燒等到退左燒啦(係堅野)等左成個鐘終於到我,打
左支針返屋企訓一陣就好番好多了,不過我講咁多野都係驚金日燒烤果d人唔信我,以為我淆底唔黎姐,仲有
我冇黎到你地都好似玩得好開心呀,我見你地電話都冇打黎就知你地玩得投入啦,我唔係嬲你地,你地唔洗
驚,過幾日等我好番d再打比我搵我食野啦^_^。 |
2009 年 7 月 4 日 星期六  |
7月4日  |
分類: 未分類 |
金朝一早比fd叫左起身話去跑步,跟住洗左頭之後就出左黎,本來一出門口都唔
算係好大雨ge~但係行到一半就知道有d唔對路,d雨愈落愈大= =,之後就改為
去高士德老麥食早餐,同fd吹左一論水,見到雨好似停左就去番水塘,岩岩食完野緊
係唔會跑啦(比多條命我都唔跑啦~),就行到一個公園繼續吹水,之後其他fd就話晏就睇
戲,我同彬叔最準時四點都味到就到左了~問題就係唔知邊條肥妹又要補妝又成3點先起身呢@@?
搞到成班人都冇得睇四點半果長戲......頂!之後就去左kfc食野等六點果長,諗住食完先去買戲飛,點知連九點
果長都比人買曬= =,好無奈之下就去信達行下,之後仲去影貼tim~打住咁多先。(待續~) |
2009 年 7 月 3 日 星期五  |
浸信新生開幕禮  |
分類: 未分類 |
金日一朝早起身了,因為金日要返浸信果個新生開幕禮,因為我係新生,
所以我要返一個星期ge夏令班,金朝8點就返到去(係比阿媽迫我咁早返= =,
原本返9點鐘),返左去都要等半個鐘先比入,之後就開左門,仲要我地係門口果個
自動洗手機洗手,最乳皮ge事就係到我第隻手去部洗手機時,果部野唔噴d水係我隻手到=..="凸,
後面d人仲等緊我,所以超乳皮,跟住入到去一間野集合,之後就聽d miss校長同訓係度ge主任(簡稱訓
導主任)講一論野,就分班了,裹面一個人都唔識,仲有d人個樣好邪惡 ,所以有d淆底,不過最怕都係
驚比人集體排斥,不過我ge智慧同樣貌都應該十分標準,應該都唔會比人排斥,不過都係快d識曬d人好d啦 ~
金日打住咁多先。(待續~) |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|