| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 11 日 星期一  |
金日ge運程有d黑==  |
分類: 未分類 |
金日....一起身,總好似有d不祥ge預感 ,點知,真係咁靈~朝早沖涼果陣時
發現唔記得鮏毛巾= =,頂!屋企有人...點鮏呀,唉~都算係第一個黑仔掛....第二,上中文堂
果時黃miss秋纖,個心念:「唔係秋到我掛...」點知...頂!!真係秋到我wo,有冇咁靈呀-3-,果時因為冇聽書,
所以唔識答.企左係身,超乳皮,唉~之後跟住都算好過嫁啦~點知晏就ge幾何堂黎派個幾何測驗tim,當然炒Q左啦,
唉~之後仲比古sir插左一倫tim,唉~我念我都係裝返柱香比阿爺先,保伖下我天日冇咁黑仔啦= =。
|
2009 年 5 月 10 日 星期日  |
母親節-母親快樂!!  |
分類: 未分類 |
哈哈~金日係母親節wo!!我金日出去食午飯時路過見到一間花店,所以食完食就去左買左d花(唔好問我幾錢)送比我
阿媽,返屋企途中有d唔自然,比d人望住曬 ,算啦~返到屋企,我阿媽仲味返,到我阿媽返到黎,就係果陣時!!!佢見到我
買比佢果d花,開心到連鵬假牙都趺左落黎(講笑姐~),不過我阿哥話:「正係係母親節先記得阿媽有咩用 ,我寧願唔記得母
親節,日日記得老母好過啦 」我覺得佢都講得岩ge ,最後....祝母親節快樂^^。 |
自大的xxx  |
分類: 未分類 |
睇到我金日個主題,就知道我金日比人串啦~不過果個人不嬲都係咁ge樣嫁啦~容易自�,自大,係佢比我ge感覺,
識野識得多唔係大曬ga~我知道你係一個識好多野ge人,但係你識到ge野唔係鮏黎比你隨便就講出黎串人ga,你可以嘗試用
第二個形式去講比人地聽你係咁本事,而唔係成日將尼d事掛係咀邊好似係想人羨慕咁,開始佢咁樣,我都會聽下佢講自己ge~但係聽得多
而家我聽完都開始覺得好無奈 ,我講咁多野無非都係想點醒下你姐~我唔係想係個blog度話你,我而係真係忍無可忍啦,果個人睇完我個blog之後,係醒目ge,
就唔該快d知道我係講緊邊個,因為我唔係想串你,我而家塞緊錢比你,出去醒目d做人啦,咁樣好易比人打ga,最後就係唔好咁睇得起自己,多d嘗試去睇下人地憂點啦,尼個世界唔
係正係得你一個叻曬ga,你咁樣遲d可能變到一個朋友都冇,你而家開始令我有d返感,我打ge野係咁多,希望你自覺。 |
2009 年 5 月 7 日 星期四  |
蘇菲~唔洗驚,我撐你!!  |
分類: 未分類 |
金日係小息堂時,有幾個now仔黎我果班叫我叫菲姐出黎,果班now仔之中有一個我識ge,不過唔知佢地叫佢出黎做咩野,
我開頭都唔想幫佢地叫佢嫁,不過睇住我識果個人份上,我好無奈咁就出賣左菲姐叫左佢出黎啦 ,令我仲無奈ge係我叫左佢
出左去,搵佢果條友又冇野同佢講wo,係尼陣時,我有個汗字係我心口裹面冒出黎,就係咁班now仔就整到人地驚左一大倫,所以我希望
菲姐佢唔洗驚,我地一齊撐佢啦 !! |
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|