今日Book左4點半帶貓B打針
2 號仔一切健康, 打咗針
囡囡就因為生咗粒飛滋, Dr.話最好等完全好返再幫佢打針
開咗7日既抗生素比佢, 完成咗療程先好打
所以Book了下星期日再帶佢打
另外買了兩盒Royal 的濕糧比囡囡食~