聽日放假
放工泉哥仔帶我去TST一風堂食拉麵
啲拉麵都算正宗, 足份量, 仲可以揀麵身
加咗個溏心蛋, 堅好味a_ab Like~
埋單total $190
本身今餐我想請..但佢唔肯..
話下次我約佢先我請-o-
之後兩個人無聊走去行海旁
佢一開始話行去Hung Ham我仲以為佢講笑
點知最尾真係行到去Hung Ham...有半個鐘左右吧
夜晚都幾大風, 落雨我冇帶遮, 同佢擔一把
佢同我講浪漫...我答佢: 撇哂雨, 乜都濕哂, 浪漫個鬼咩
其實都幾怪, 我哋稱不上好friend, 走去行海旁...
但我初初真係以為佢話行下, 點知行到去HungHam
之後搭MTR到ST, 再送埋我搭車
就各自歸家了:|
|