請大家幫幫忙@@
因為我要做一個叫"人際傳意"既個人報告
所以要做powerpoint...
但前提就係想大家幫我,答問題嫁姐好簡單@v@
講返我份功課:
要朋友,同學既意見...
訪問內容是關於你地對我既觀感同看法,
之後我綜合咗你地既野之後要寫700-1000字既文字報告...
想死= ="
A.你地覺得我是一個怎樣的人?<(我是好人-.-)
B.你地覺得我的人際關係如何?
C.你地覺得我有什麼優點?
D.你覺得我有什麼可以改善之處?
E.經這份習作後,我的生活目標和方向是什麼?
大家要幫我丫~~
只要答A,B,C同D.....
如果可以的話大家盡量答得詳細一點,因為你地既意見對我呢份功課重要的!!!!
我星期3就要交啦...沒時間了@@
謝謝大家!!!!!
注:以上的"他們"..是指你們...謝鴻的提醒
---------------------------------------------------------------------------
原來今天是我返工的第四個月…
|