donaldfai : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
。誰當了我的-︷- 次子@@
donaldfai
暱稱: ﹀︿﹀﹚﹄﹃小輝BuDdY『』
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
MORE...  

« May 2019 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

:: 最新日誌 ::
永遠的祝福
2008-06-07
返來了啦~
一個完結。一個開始?
table tennis day

:: 日誌分類 ::
全部 (158)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
F~club
miyako
R周周
小釧
朱仔
恩慈
晴晴
跑ar
澄澄

:: 日誌統計 ::
文章總數: 158
留言總數: 445
今日人氣: 0
累積人氣: 5272

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2008 年 1 月 7 日  星期一   晴天


請大家幫幫忙@@ 分類: 未分類

請大家幫幫忙@@

因為我要做一個叫"人際傳意"既個人報告

所以要做powerpoint...

但前提就係想大家幫我,答問題嫁姐好簡單@v@

講返我份功課:

要朋友,同學既意見...
訪問內容是關於你地對我既觀感同看法,
之後我綜合咗你地既野之後要寫700-1000字既文字報告...
想死= ="

A.你地覺得我是一個怎樣的人?<(我是好人-.-)
B.你地覺得我的人際關係如何?
C.你地覺得我有什麼優點?
D.你覺得我有什麼可以改善之處?
E.經這份習作後,我的生活目標和方向是什麼?

大家要幫我丫~~
只要答A,B,C同D.....
如果可以的話大家盡量答得詳細一點,因為你地既意見對我呢份功課重要的!!!!

我星期3就要交啦...沒時間了@@

謝謝大家!!!!!

注:以上的"他們"..是指你們...謝鴻的提醒

---------------------------------------------------------------------------

原來今天是我返工的第四個月…






訪客留言 (返回 donaldfai 的日誌)


yuen_love_u 於 2008-01-08 08:59 PM 發表:
由於唔係好識你,,
唔知點幫你做好,,
十卜你^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呀.....我又比人扑我啦...~
我死啦@v@..
死咗- -
Posted at 2008-01-08 10:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



small釧 於 2008-01-08 02:04 AM 發表:
A.你地覺得我是一個怎樣的人?<(我是好人-.-)B.你地覺得我的人際關係如何?C.你地覺得我有什麼優點?D.你覺得我有什麼可以改善之處?A" 我就覺得你係一個好易相處既人..可以交個心出黎同你做朋友!雖然個人好似好惡...不過其實好好玩的~B"呢方面你真係唔錯嫁~~你會開口做主動...又識得緩和氣氛!好好的啦~係個好fd子!!C"你個優點係...會幫人...會開解人...你會試下一d新事物..你又會為朋友!重有一樣野既就係...你係會多角度c考~D"唔....你可以試下...笑多d~~唔好成個女人咁...要大個仔!!變大個點喔!!^^ cool點冇妨~~kekep.s.sor呢小輝...唔可以即刻覆你...我返工工啦= =" 希望重可以幫到你啦!!><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不要緊吧我原諒你~~
我也是知道返工好辛苦同攰的...
大家努力丫~~~
我好難cool bo- -"
點cool嫁@@
Posted at 2008-01-08 08:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Miss Laiyee 於 2008-01-07 11:58 PM 發表:
A.你地覺得我是一個怎樣的人?<(我是好人-.-)
B.你地覺得我的人際關係如何?
C.你地覺得我有什麼優點?
D.你覺得我有什麼可以改善之處?

A. 你是一個不錯的人...不會是壞egg 啦
B. 人際關係應該可以很好...因是健談的人XD
C. 有恆心?口才好...健談吧
D. 不知道....700-1000 字....努力吧~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵@v@
我口才好耶~~
真是嗎?.?
好像我也不太知道...
你真強丫##
謝你呀~~laiyee~~
Posted at 2008-01-08 08:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



維新(稀客) 於 2008-01-07 11:44 PM 發表:
A:我覺得你係...一個不錯的好人-,- 哈哈 太耐沒同你玩了
B:人際關係呢 你朋友多lo 開心啦~ 有一些我行我素
C:優點呢 勁落觀lo 唔多較夠 同埋玩野 搞搞振 哈哈
D:當然個個人都有啦~ 55...點講好 你認真d啦 哈哈專心溝返條女啦(陪女多d/咪唔洗尿女仔loo) 唔係遲d你條女話你識今多fd陪佢地 唔理佢
完!我都沒咩機會 時間上來哈哈 主要係幫你手 稀客新
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

果然係稀客-v-"
多謝你抽時間上泥幫我呢份功課呢@v@
又係講女仔...又係話我*.*
Posted at 2008-01-08 08:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



笨子 於 2008-01-07 10:03 PM 發表:
A.一粒開心果啦,唔開心有你係我身邊
B.幾好啦,男女老少既FD都有
C.好玩啦,好人啦,n咁多
D.唔好成日料女仔呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你丫希仔@v@
我邊有"成日"撩女- -?
Posted at 2008-01-07 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JasOn 於 2008-01-07 08:58 PM 發表:
A.我覺得你係一個好識哄人...好玩得既人嚕""

B.非常好....無論男女老幼都可以溝通得好好...

C.係一個知心既人....我會講心事你聽...同埋超nice""

D.就係.......可以既話...唔好成日講甘多無聊笑話...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝你哇恆生~~
下次我既~
Posted at 2008-01-07 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



朱文軍 於 2008-01-07 08:57 PM 發表:
A:我覺得你係一個反應快, 警覺性高, 好幫得手, 好了解周遭一切既事物, 好識體諒人...
B:人際關係呢...好好囉~因為你健談, 容易融入一個你唔識既團體入面~好快同D人混熟左
C:健談
D:冇乜- -''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你個朱仔丫~
下次讚我多d ma~
Posted at 2008-01-07 10:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



阿鴻 於 2008-01-07 08:29 PM 發表:
A.你地覺得我是一個怎樣的人?
一個幾多野講,鍾意講笑玩野既人,外向好動

B.你地覺得我的人際關係如何?
好過我-.-多朋友,易識朋友,好容易交心

C.你地覺得我有什麼優點?
玩得,傾得,易相處,好易做到朋友,守得秘密

D.你覺得我有什麼可以改善之處?
係適當時候收起你既笑臉就可以減少好多不必要既麻煩@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

麻煩到你唔好意思...鴻仔@@
Posted at 2008-01-07 10:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



河馬先生 於 2008-01-07 08:15 PM 發表:
A:你係一個平易近人.......會關心身邊的人事物...看似有點玩世不恭但暗地裡做事認真
B:人際關係不錯
C:對其他人幾好....玩得唔易發火.....幾乎對所有問題都有求必應
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

河先生~~
要小心身體哦@v@
Posted at 2008-01-07 10:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]