| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 23 日 星期三  |
| 2008-07-23 |
分類: 未分類 |
哈~ 華順寫完本紀念冊lu~估5到咁快 ,今日旅遊課飲左紅酒,聞下就幾好,不過,飲落去...只想"哇"一聲,超難飲的說 ,有個miss問我會5會醉?我飲城杯"黑 牌"都未醉,ok d ^^不過本人覺得,"黑牌"好飲過紅酒 ,"黑牌"+可樂挻好飲的^^ 5會咁易醉 听日就要飲白酒lu~5知好5好飲呢?
|
| 發表時間:2008-07-23 08:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 23 日 星期三  |
| 2008-07-23 |
分類: 未分類 |
唉~ 相處 ga 時間又少左 lu... e+想打工 ,but 哩個時候應該無人再請人lu~ 好鬼悶啊人生 ,都5知做咩好.....日日都重複同一動作 , 夏令快d完la ,我要訓覺啊...日日都要無la la 起身,番到學校又係訓......唉 |
| 發表時間:2008-07-23 02:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 22 日 星期二  |
| 2008-07-22 |
分類: 未分類 |
岩岩唸番沉日中午d野....(羞) 發覺 , 帶眼鏡...真係有d 5方便..... 多謝你送給我的歌 ^^收到了 |
| 發表時間:2008-07-22 07:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 22 日 星期二  |
2008 年 7 月 22 日 星期二  |
| 2008-07-22 |
分類: 未分類 |
我.....果然都係個"費人"....什麼都邦不上 ....為何你們會高攀(看好)我 ,你們誤會了 ,我什麼都不會 ,這是事實, 不是謙虛 ....話浪費時間的...應該是我 .... |
| 發表時間:2008-07-22 04:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 21 日 星期一  |
| 2008-07-21 |
分類: 未分類 |
本身訓左覺 ,不過我啊妹開電腦好鬼嘈 ,仲要係睇日文連續劇....挍到我醒左 ,又訓5番wo~~起身無野做 ,走去睇電視 ,"鐵達尼號"無論睇幾多次 , 都係咁感人 ^^ (岩岩睇完....) |
| 發表時間:2008-07-21 01:57 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 20 日 星期日  |
2008 年 7 月 20 日 星期日  |
2008 年 7 月 20 日 星期日  |
2008 年 7 月 19 日 星期六  |
| 2008-07-19 |
分類: 未分類 |
今日好狼狽 ...... 係大三巴蕩左蕩., 先番屋企 , but係番屋企ga時候 , 又撞到個"痴線"ga人... = = 唸住訓覺 ,點知........個枕頭濕左........ |
| 發表時間:2008-07-19 08:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | »
|