MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

[x] ♣MY RoCK LIfE♣ 帥小嘉 ◆[ 莉 ]�|
∞ ①.不准对我耍酷`o" ②.不准让我吃醋§③.吵架你要让步^ o④.揍你你要挺住〓
dong1314
暱稱: ❤LaZyGirL❤啤梨*雪人MangoLi◆ 莉 =口=
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是時候實現我的機車夢...
我的生活.....
2011-08-01
幸福必须完美结局
宁爱不悔
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


2009-01-09 分類: 未分類

-口- 被椒點名了

必填 =  =

友誼....呵~

==========================================

1.我的大名: Lily姐(高1班友仔新起的) , 小莉

2.我的生日:10月18日

3.誰傳給你的: 椒椒小朋友

4.說出五個好朋友:琪琪獸 , 白菜 , 花師奶 , 椒~ , 賢

6.生日想要得到什麼禮物:型ge野 ^^

7.近期開心的事:係高1识到新fd

8.近期壓力大的事:無咩

9.未來想做什麼啊: 吉他手

10.有沒有喜歡的人:5知 ^^

11.同學會.要回去找老師嗎:會揾找梁老師 > <

12.跟誰出去最幸福:信任ge人 , 老媽子 (因為買衫5洗自己比Money仔 > <)

13.如果你的兩個好友吵架了:哩d野成日都做 , 幚佢地拉番好d關係 (我是好人一名 ^^)

14.跟情人出去最想去哪:邊到都得 , 2人獨處就ok了...奸~

15.聖誕節要做啥:放假假 , 學吉他

16.最想跟誰過聖誕節:傾得埋 , 玩得ge朋友仔

17.有沒有起床氣:啥??

18.有幾個兄弟姐妹:One , 我老妹 -  -

19.最喜歡的一首歌(女生的) : 愛丫愛丫

20.最喜歡的一首歌(男生的):默默

21.喜歡什麼顏色:Black Red GraY SilVeR

22.上廁所會不會先沖水:會

23.愛不愛我: 誰 丫??

24.喜歡男生還是女生:當然是男啦

42.最想大聲說什麼: 死人菜胃嫦 , 死人小甘甘 , 我忍你地好耐啦~~~

43.半夜敢不敢自己上廁所:敢丫

44.上廁所會不會脫褲褲:-  -  會

46.誰很欠打: 菜胃嫦 !!!

47.現在很迷什麼:大東 and吉他

48.睡相很差:訓左鬼知

49.現在的時間:11:06am

50.是否痛恨傳給你點卷的人: 只是無奈 =  =

51.體重多少:46

52.今天天氣:凍死 >~~<

53.你懷孕了嗎: -   - 沒

54.你若中樂透最想做什麼: 買吉他 , 買衫

55.大學生一定要玩的活動:- -' 5知

56.你而家係到做緊咩呀 : 明知故問 qooza

57.你性格怎樣:  問我d朋友仔

---------------------------------------------------------------------

發表時間:2009-01-09 11:15 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


2009-01-09 分類: 未分類

今日比預料溫早左 ^^

終於5洗咁夜訓啦 ! ! ! 雖然e+都e經好夜 -  -

今日.....佢地又嘈啦....

雖然我係前幾日就預左會開戰

But  無理到

以為佢今次5會又發顛.....

點知又離.....

佢岩岩係廳喊.....

因為岩岩同老媽子嘈完

又話要離婚....

之前都無反......

(閱讀全文)

發表時間:2009-01-09 12:40 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 7 日  星期三   晴天


2009-01-07 分類: 未分類

哇~沉日吓Q死我呀 >~<

訓醒.....睇手機....

哇~8:00   =口=

我一起身

以為朝早8:00

即刻仆起身

再唸一唸....

5係wo~

今日考化學....大wo  =~=

點知....後尾係張床look到落離

冷靜....問我......

(閱讀全文)

發表時間:2009-01-07 12:40 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 5 日  星期一   晴天


2009-01-05 分類: 未分類

沒元氣了....

今日歷史抄hao....

d問答5記得曬  =  =

因為今朝起5到身....

朝早一無溫

我就奶野了

次次都係咁  唉~

今次.....

物理睇個look好似识

But .......5好玩野又5合格呀

我會勁想死.........

(閱讀全文)

發表時間:2009-01-05 12:25 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 4 日  星期日   晴天


2009-01-04 分類: 未分類

 

E+超火爆LO~

最近經常爆粗

不過都係對住一條友先會

5知點解

開始厭煩

煩煩煩呀

個個都係咁

變得自私

發表時間:2009-01-04 07:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 3 日  星期六   晴天


2009-01-03 分類: 未分類

頂~今日死人小甘甘又係到玩野lo~

我被人屈....記左手冊

條仆街係都要正衰我wo~

明明教室日誌都交左啦~

佢仲要叫Cunt去寫番佢....=   =

洗5洗呀

5寫會死咩

Cunt 好好咩

全勤好勁咩

洗5洗讀到佢個名

讀得咁大聲......

(閱讀全文)

發表時間:2009-01-03 03:10 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


2009-01-01 分類: 未分類

 

唷~原來澳門都有靚仔wo~

真少見呢 !!!!

沉日去倒數

係條街見到條一set裝白色配搭

成個白馬王子咁ge人 > <

個樣都幾靚仔的說 ^^

不過無睇到佢條女....

之後又有一條

普通打扮

But 都係一名靚仔 ^......

(閱讀全文)

發表時間:2009-01-01 03:34 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 30 日  星期二   晴天


2008-12-30 分類: 未分類

屌~今日勁無奈lo~

我著ge明明係v領

無錯呀

正規ga

條Miss係埋有撚病ga

只眼有事就去睇e生啦

係到托世

頂~本手冊又紅左lo~

正仆街條友.....

個個Miss都5捉

係你......

(閱讀全文)

發表時間:2008-12-30 12:37 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 27 日  星期六   晴天


2008-12-27 分類: 未分類

 

哇~死得lu~

正番2日....( 放假 )

即係得番2日溫習 =  =

死得....

e+仲浪費左2日中的伴日 =口=

番學的第4日就Exam了!!!!

==========================

沉日同高一班友去食飯

話就話20人去

點知結果得13人去  =口......

(閱讀全文)

發表時間:2008-12-27 03:24 PM  [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 26 日  星期五   晴天


2008-12-26 分類: 未分類

本以為哪是美好的回憶

現在卻成為後悔的顧慮

少者懷之

-' 朋友信之 '-

老者安之

I choose do not believe the friend

The result trades regretted

口說回到從前.....

不想擁有哪斷回憶

不想扯上任何關係

是現在我的想法.........

(閱讀全文)

發表時間:2008-12-26 05:04 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]