MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

[x] ♣MY RoCK LIfE♣ 帥小嘉 ◆[ 莉 ]�|
∞ ①.不准对我耍酷`o" ②.不准让我吃醋§③.吵架你要让步^ o④.揍你你要挺住〓
dong1314
暱稱: ❤LaZyGirL❤啤梨*雪人MangoLi◆ 莉 =口=
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
是時候實現我的機車夢...
我的生活.....
2011-08-01
幸福必须完美结局
宁爱不悔
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2008 年 12 月 26 日  星期五   晴天


2008-12-26 分類: 未分類

 

最近無日安寧呀....慘~

今朝仲起5到身.....

個頭好痛 > <

可能因為沉日洗面....

d水整濕左d頭髮

and  then look左去 sleep >口<

今朝就奶野啦

我老豆and老媽子仲要日日係咁嘈 =  =

我想睡好一點而已......

沉日本身好好地

同我老妹慶祝生日

點知佢又番離....

又開戰..... =  =

導火線 : 我老豆自以為帶綠帽  =  =

頂~咁想帶ge  就自己唸飽佢啦

無攞我地離搞呀

我老豆 : 日日沉睡左自己幻想中

點解會爆發 ??

because 又 攞我呀媽 $

屌~忍夠啦 !! !!!!

我老媽子最近名言 : "無$係到發窮惡 "

我老豆d台詞我都识背lo~

次次一無$用就搬出離講...唉~

创新d好無....煩

佢仲去剪d有關帶綠帽被老公告上法庭ge報章

=口=

我真係勁無奈lo~

e+仲係到 show緊佢d台詞....

仲要玩野成日攞把刀離恐嚇我地 =  =

鬼驚你咩

不過我5係驚自己有事

係驚我呀媽奶野.....

e+又係到問係埋好憎佢 ??

係又點  係佢自己攞離ga

由2007開始 我地就無好日子過....

果然朝夕相見5係一件好事

e前.....相格2地....關係仲好d

唉~

最無奈ge係  佢話如果要走...

走哥個5係佢  係我地 

因為間屋有佢個名

我頂~有撚病呀佢

有佢個名 but 供樓ge人係老媽子lo好無

佢e+食ge每一粒米都係我呀媽比佢食 ga  za

忘恩負義.....

靠屈仲多多聲氣

唉~無野好講lo~

d $ 咁比佢 lo法

我d夢想無啦....

唉~

成日洗去d無用ge地方

邊有人做老公

做老豆

做到佢咁ga

唉~

 

 

發表時間:2008-12-26 02:53 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 20 日  星期六   晴天


2008-12-20 分類: 未分類

 

超開心呀今日 > <

近距離見到大東呀! ! !

今日去接機的說

一開始去睇慶回歸哥個

因為都有飛輪海

飛輪海係尾2出埸

一出場 , 成場high爆

都話勁多人係為飛輪海而離ga啦  ^^

佢地唱左"我有我的young " "為你存在" "出神入化"(演唱會版)

一唱完 , 听d友講去接機.....即仆過機......

(閱讀全文)

發表時間:2008-12-20 08:02 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 20 日  星期六   晴天


2008-12-20 分類: 未分類

我的世界愈來愈退色了........

相片不能看久

朋友感情不深

e前的朋友變得不熟悉......

不知為什麼 , 感覺是這樣

可能因為我變了

or

你們不夠了解我

我不是你們想像的哪樣.....

斯文.....

你們听見我爆粗都說驚訝  =   ......

(閱讀全文)

發表時間:2008-12-20 11:50 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 15 日  星期一   晴天


2008-12-15 分類: 未分類

好久不見了.......

不知最近怎樣了...

見面只懂得Say Hi

找不到話題....

可能這就是普通朋友.....

開了話題....又怕斷線...

發表時間:2008-12-15 07:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 12 日  星期五   晴天


2008-12-12 分類: 未分類

 

今日被人鬧到狗血淋頭....

去5到書法組無同佢講聲姐

洗5洗講野咁大牌呀~

我鬼知係你監咩

我e為我地班ge書法變左係小甘甘監ga嗎

咁哥陣又急住要去做工作人員wo~

點同你講聲姐

我e為小甘甘知

佢睇住我行出門口ge

過後唸番佢岩岩鬧我d野.........

(閱讀全文)

發表時間:2008-12-12 08:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 9 日  星期二   晴天


2008-12-09 分類: 未分類

 

55 ^^ 最近係ky又發現一個似Aaron嘅人lu~

哩個5止樣似 , 連性格都似 > <

佢超斯文的說 ^ ^

佢ge側面超似Aaron

正面就似Aaron讀高中個樣 > <

最衰5知佢咩班......

55 听講白菜哥班有個似大東 ~

yo~一定要去睇下先得 > <

佢哥班仲有個係似Aaron架 ! ! !

發表時間:2008-12-09 08:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 6 日  星期六   晴天


2008-12-06 分類: 未分類

 

累喲~今日去lo"關愛大使"ge獎.....

本身以為正係去LO

點知原來係做牛做馬  =  .  =

+賓坐......我地KY友就企足2粒鐘.....

企完.....好~等+賓食完野

! ! ! 走老 ~ ~ ~

OH~No 兰得太慢......

被人捉番去搬野 > < 

沉日校運會比賽完 , e+又搬咁多野

 ......

(閱讀全文)

發表時間:2008-12-06 10:41 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 2 日  星期二   晴天


2008-12-02 分類: 未分類

 

原來我一點都不顯眼.......

給人留在原地.......

被人忘記

變得渺小

這感覺不曾有過....

現在並不好受......

發表時間:2008-12-02 06:42 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 11 月 30 日  星期日   晴天


2008-11-30 分類: 未分類

Yo~終於買到啦 ><

巧開心哇~

5:00起左身

因為等人....

SO~7:00去到

哇~7:00 E經好多人了wo~

d人5係真係琴晚2:00就離排隊呀.... =口=

不過都好

我地5係最後

都買到A區 ^......

(閱讀全文)

發表時間:2008-11-30 03:05 PM  [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 11 月 29 日  星期六   晴天


2008-11-29 分類: 未分類

 

Yo~期待的日子終於到啦 ><

听日6:00就殺去買非

巧早哦 !!!!

不過無計啦

要壩到靚位望到靚仔就係要不惜一切哥lu ><

仲有仲有.......

今曰小甘甘終於比番條鏈我lu~

Because今日係家長日

最無奈ge係

小甘甘叫我老媽子番離同我......

(閱讀全文)

發表時間:2008-11-29 08:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]