| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 26 日 星期五  |
| 2008-12-26 |
分類: 未分類 |
最近無日安寧呀....慘~
今朝仲起5到身.....
個頭好痛 > <
可能因為沉日洗面....
d水整濕左d頭髮
and then look左去 sleep >口<
今朝就奶野啦
我老豆and老媽子仲要日日係咁嘈 = =
我想睡好一點而已......
沉日本身好好地
同我老妹慶祝生日
點知佢又番離....
又開戰..... = =
導火線 : 我老豆自以為帶綠帽 = =
頂~咁想帶ge 就自己唸飽佢啦
無攞我地離搞呀
我老豆 : 日日沉睡左自己幻想中
點解會爆發 ??
because 又 攞我呀媽 $
屌~忍夠啦 !! !!!!
我老媽子最近名言 : "無$係到發窮惡 "
我老豆d台詞我都识背lo~
次次一無$用就搬出離講...唉~
创新d好無....煩
佢仲去剪d有關帶綠帽被老公告上法庭ge報章
=口=
我真係勁無奈lo~
e+仲係到 show緊佢d台詞....
仲要玩野成日攞把刀離恐嚇我地 = =
鬼驚你咩
不過我5係驚自己有事
係驚我呀媽奶野.....
e+又係到問係埋好憎佢 ??
係又點 係佢自己攞離ga
由2007開始 我地就無好日子過....
果然朝夕相見5係一件好事
e前.....相格2地....關係仲好d
唉~
最無奈ge係 佢話如果要走...
走哥個5係佢 係我地
因為間屋有佢個名
我頂~有撚病呀佢
有佢個名 but 供樓ge人係老媽子lo好無
佢e+食ge每一粒米都係我呀媽比佢食 ga za
忘恩負義.....
靠屈仲多多聲氣
唉~無野好講lo~
d $ 咁比佢 lo法
我d夢想無啦....
唉~
成日洗去d無用ge地方
邊有人做老公
做老豆
做到佢咁ga
唉~
|
| 發表時間:2008-12-26 02:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 20 日 星期六  |
| 2008-12-20 |
分類: 未分類 |
超開心呀今日 > < 近距離見到大東呀! ! ! 今日去接機的說 一開始去睇慶回歸哥個 因為都有飛輪海 飛輪海係尾2出埸 一出場 , 成場high爆 都話勁多人係為飛輪海而離ga啦 ^^ 佢地唱左"我有我的young " "為你存在" "出神入化"(演唱會版) 一唱完 , 听d友講去接機.....即仆過機......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-12-20 08:02 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 20 日 星期六  |
| 2008-12-20 |
分類: 未分類 |
我的世界愈來愈退色了........ 相片不能看久 朋友感情不深 e前的朋友變得不熟悉...... 不知為什麼 , 感覺是這樣 可能因為我變了 or 你們不夠了解我 我不是你們想像的哪樣..... 斯文..... 你們听見我爆粗都說驚訝 = ......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-12-20 11:50 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 15 日 星期一  |
| 2008-12-15 |
分類: 未分類 |
好久不見了....... 不知最近怎樣了... 見面只懂得Say Hi 找不到話題.... 可能這就是普通朋友..... 開了話題....又怕斷線... |
| 發表時間:2008-12-15 07:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 12 日 星期五  |
| 2008-12-12 |
分類: 未分類 |
今日被人鬧到狗血淋頭.... 去5到書法組無同佢講聲姐 洗5洗講野咁大牌呀~ 我鬼知係你監咩 我e為我地班ge書法變左係小甘甘監ga嗎 咁哥陣又急住要去做工作人員wo~ 點同你講聲姐 我e為小甘甘知 佢睇住我行出門口ge 過後唸番佢岩岩鬧我d野.........
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-12-12 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 9 日 星期二  |
| 2008-12-09 |
分類: 未分類 |
55 ^^ 最近係ky又發現一個似Aaron嘅人lu~ 哩個5止樣似 , 連性格都似 > < 佢超斯文的說 ^ ^ 佢ge側面超似Aaron 正面就似Aaron讀高中個樣 > < 最衰5知佢咩班...... 55 听講白菜哥班有個似大東 ~ yo~一定要去睇下先得 > < 佢哥班仲有個係似Aaron架 ! ! ! |
| 發表時間:2008-12-09 08:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 6 日 星期六  |
| 2008-12-06 |
分類: 未分類 |
累喲~今日去lo"關愛大使"ge獎..... 本身以為正係去LO獎 點知原來係做牛做馬 = . = +賓坐......我地KY友就企足2粒鐘..... 企完.....好~等+賓食完野 好D ! ! ! 走老 ~ ~ ~ OH~No 兰得太慢...... 被人捉番去搬野 > < 沉日校運會比賽完 , e+又搬咁多野  ......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-12-06 10:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 2 日 星期二  |
| 2008-12-02 |
分類: 未分類 |
原來我一點都不顯眼....... 給人遺留在原地....... 被人忘記 變得渺小 這感覺不曾有過.... 現在並不好受...... |
| 發表時間:2008-12-02 06:42 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 30 日 星期日  |
| 2008-11-30 |
分類: 未分類 |

Yo~終於買到啦 >< 巧開心哇~ 5:00起左身 因為等人.... SO~7:00去到 哇~7:00 E經好多人了wo~ d人5係真係琴晚2:00就離排隊呀.... =口= 不過都好 我地5係最後 都買到A區 ^......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-11-30 03:05 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 29 日 星期六  |
| 2008-11-29 |
分類: 未分類 |
Yo~期待的日子終於到啦 >< 听日6:00就殺去買非 巧早哦 !!!! 不過無計啦 要壩到靚位望到靚仔就係要不惜一切哥lu >< 仲有仲有....... 今曰小甘甘終於比番條鏈我lu~ Because今日係家長日 最無奈ge係 小甘甘叫我老媽子番離同我......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-11-29 08:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 43 | »
|