| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 28 日 星期五  |
| 2008-11-28 |
分類: 未分類 |
頂~ 今日無啦啦比人話姣 =口=
我頂佢個肺呀~
帶Hand Cream 就係姣 ga 啦
無奈lo~
佢手爆擦問我借cream
我好心借比佢
點知佢原來借比佢係一個錯誤
佢同d友講 :"啦~你地估下邊個有啊啦 有哥個就係姣婆 "
我本身5知
借左比佢 佢就係到兜
話咩 " e~你點解咩都有ge ?? 真係好 , 你有hand cream ,哇~擦完之後果然好好多 !!! "
噁心 ><
還番比我之後又同d友講 :"啦~都話佢有ga啦!! "
我頂......
後尾仲要同我借紙巾
雖然5想借 , BUT 5借又5係咁好 (太好人啦我 >< )
哀在.....佢放學又再問我借Cream
哩次.....無借到 . 呵~ 醒左佢一wo
我5怕得罪人 , 更加5驚得罪佢d咁ge人
哩d咁ge人 關係5好都5緊要啦 ><
佢係咩人??? 佢係尊利用好成績ge女仔
why??? 因為可以幚助自己提高成績lo~
哩 d 咁ge 人真係第一次見 ....
|
| 發表時間:2008-11-28 10:37 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 27 日 星期四  |
| 2008-11-27 |
分類: 未分類 |
哩個世界e經係一個男女平等ge社會 5係男ge先係一家之主 一個成日正係识得呆係屋企 咩都5做 正係识吸煙,飲酒ge人 有資格做一家之主咩?? e+係有找$養家ge先係一家次主好無 |
| 發表時間:2008-11-27 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 22 日 星期六  |
| 2008-11-22 |
分類: 未分類 |
今日見到佢...... But...佢好似見5到我 行過左..... 過後佢落緊樓梯 我後悔無叫住佢 ........ 一個向左走 , 一個向右走 .......... ============================================================= 今日小甘甘問我地 邊個會番離家長會幚手ga?? 點知..... 呵......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-11-22 02:47 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 21 日 星期五  |
2008 年 11 月 13 日 星期四  |
| 2008-11-13 |
分類: 未分類 |
1) 哈~沉日巧無聊咁...買左支" 波子汽水 " 番歸..... 今日飲左lu~ 都幾巧飲ga?? 因為我買左青檸味哇 ~~ 我未飲過" 波子汽水 " so 唸住買番離玩下 >< e+先知" 波子汽水 " 係碳酸飲料 ...... ========================================== 2) 11.10 佢無復我......心...... Today......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-11-13 01:21 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 2 日 星期日  |
| 2008-11-02 |
分類: 未分類 |
考試完左..... 本應開心... but 有人針對我... 不好受... 真係好5中2佢-------小甘甘 番學第一日比左個5好ge印像佢 but都5洗針對住我呀.... 今日又lo番件事離講 咁串嘴講野做咩......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-11-02 01:33 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 29 日 星期三  |
| 2008-10-29 |
分類: 未分類 |
今日唸番..... 哥陣佢喊....... 第2日仲無番學.. 本身5知咩事 後尾知左..... 覺得佢好傻.... 同佢係其他人面前ge性格好大對比..... 想不到的說... 雖堅強..... Bu......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-10-29 12:52 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 21 日 星期二  |
| 2008-10-21 |
分類: 未分類 |
今日勁無奈lo~條仆街小甘甘( Miss )收左我條生日禮物鏈lo~佢真係勁On 9 lo~lo左落離埋算lo~同佢講到明話係生日禮物,好聲好氣問佢可5可以5收.....條仆街5理我wo~照收........屌~食蕉大ga條友仔...正蘭坦,佢第一次收我"2環".....我引佢lo~ 哩次係lo我好朋友送比我ge生日禮物lo......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-10-22 12:33 AM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 18 日 星期六  |
| 2008-10-18 |
分類: 未分類 |
------[ >口< 今日係本人16碎生日唄 !!!! ]------ ===========================================================================================================================================================......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-10-18 03:45 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 13 日 星期一  |
| 2008-10-13 |
分類: 未分類 |
好慘呀~~~~ 只腳毀容了 =口= Because......... 狗狗打交... 我為左阻止佢地... 5小心就奶野lu~~ =口= 傷口巧大條喔!!!!!! 悲哀 悲哀.....  我仲要著短褲ga~ 點算啊你地話....... |
| 發表時間:2008-10-13 08:54 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 43 | »
|