今日同我阿媽行街...
佢話帶我去睇下d銀包...
睇左好耐...都唔岩心水- -
周圍行下...
行到12點幾就返左屋企lu..
返到屋企訓到1點幾鍾...
又同阿媽出過去行....
出面好熱....
行到差唔多 ,,就去食野
去大家樂食...
叫左個叉燒粉....喝7喜...
好味~~~
之後就去買餸lu...
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
我睇過一本書...
本書話..
我地每個人都曾經怨過夏天熱..
又怨過冬天凍..
但係我地係另一面諗下...
當夏天好熱ge時候....
我地就會好感激冬天...
又當係冬天好凍ge時候...
我地又會好感激夏天帶比我地ge溫暖...
呢本書又真係寫得幾有道理..
證明我當初買呢本書返黎係冇錯ge
嘿嘿...
今日又咁就結束lu...
|