8:08返到學校,,
差d遲到- -
入hall
同屎炭分開左- -
我同伶比人派左去唔知邊度既偏遠地方坐
坐得勁前,,條姣雲係度啤實晒,,
個mr lee又坐埋黎,,
成日偷望姣雲,,扮守護神咩
跟住大演大閱
我地成組投晒ek個組,,
ek又投我地組- -
點知係nana個組贏左,,oj
條低能辛豪晉又發脾氣話唔做wo,,
邊有人贏左唔做嫁,,就係度發脾氣嫁,,
小氣成咁,,係咪男人黎嫁
都唔知紫mei中意佢d乜叉
跟住跳大繩,,
入得15個- -
好過上年,,
次次到親我同伶之前一個,,
就緊係click嫁wo,,oj
跟住睇d F.1練,,
勁白痴- -
講明一次最多兩個人入,,
佢地一次過入成5-6個- -
OJ,,
睇D老師跳,,
個陳duck深一入去就推中sir wo,,
勁賤格,,唔抵得人地跳得好過佢之ma..
中sir都啤住佢**
有個女miss跳繩個樣好似係度喊咁xd
ah boo笑到趴係度xd
個陳波寶個波尖既,,
人地跳個陣個波郁個身都郁嫁ma,,
佢就正係個身郁個波唔郁嫁wo,,oj
跟住mr lee跳,,
我地一睇就知佢唔識跳繩- -
趙sir又唔跳wo,,
勁想睇佢跳xd
跟住班埋獎就散band
去ek屋企打牌with伶,mei,炭+索姐
去食m記,,
唔睇ek同屎炭食m記,,
都唔知我同伶係食得幾咁乾淨- -
去ek屋企,,佢樓下有個影響市容既男人係度new鼻屎- -
上到去,,ek牙媽幾好人- -
同上次唔同- -
索姐唔識打牌- -做埋d白痴野- -
伶就食親都係雞湖- -
我食左舖清一色萬子,,7番xd
食左舖4番- -
跟住5點幾屎炭走左,,
6點幾我同伶都走..
佢送我去巴士站,,
係咁叫我追嫁車,,oj- -
跟住返屋企
|