


![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2008 年 4 月 14 日 星期一 第十九集 醫院 醫生:我地已經盡曬力 阿風:唔會架...唔會架.....(一泣泣眼淚) 阿心:阿星,唔好玩丫,我求下你,唔好玩丫...(喊) 阿風:唔係既,你地呃我,,,你地呃我....(激動) 阿陽:阿風,唔好咁樣,,司徒星已經死左架啦 阿風:你地呃我,,你地呃我..... 阿陽:阿風,你唔好咁樣,,, 阿風:丫~~~~(一時失足,跌低左) 阿風:阿星~~~~~~ 阿風:原來係發夢......(好驚) 阿風:阿星,你仲要訓幾耐丫(摸住阿星既面)(傷心) 阿風:阿星,你知唔知丫,藍心話,如果你再訓落去,就唔同你做朋友啦 阿風:仲有丫,,,大家都話,你以前玩過佢地,佢地要趁你訓緊來玩返你丫 阿風:所以,如果你再唔起身,,大家就會來報仇架啦....(傷心) 阿風:阿星,你知唔知你宜家好醜樣丫...(一泣泣眼淚) 阿風:司徒星!你同我起身丫(大喊) 阿風:你同我起身..........同我起身丫~~~~ 阿風:阿星,我好掛住你,我真係好掛住你~~~~~(大喊) .................................................................................................... 一個星期之後 鈴~~~~(電話響) 阿風:喂~ 護士:唔該上官先生 阿風:我係 護士:我係銀色醫院個邊既護士,想通知上官先生你一聲,司徒小姐已經醒左啦 阿風:阿星醒左....(mi一下面) 阿風:丫~痛 護士:上官先生? 阿風:係,係,,,我馬上過來 ............................................................................ 病房門口 阿風想衝入去,可惜俾人阻住了 阿風:阿逸,你做咩丫,讓開丫(趕時間) 阿逸:阿風,對唔住,阿星話唔可以俾你入去 阿風:點解丫..... 阿逸:阿風,我都唔知,總之就係唔可以俾你入去.... 阿風:阿星~~~(大力拍門) 阿陽:阿風,唔好咁啦..... 阿風:唉~~~~(坐係門口) .............................................................................. 病房內 阿心:阿星,,,你差d嚇死我啦(摟摟先) 阿星:你邊有咁易死丫....哈哈哈~ 阿心:你仲笑,,,你知唔知你昏迷左3個幾月啦..-3-(都唔知人地擔心佢既) 阿星:我知(十分認真) 阿心:你知唔知係呢段時間,上官風日日都陪住你,呢度都差唔多變成佢屋企啦 阿星:我知 阿心:你又知唔知上官風佢,,,, 阿星:停!你唔洗講啦,,我咩都知... 阿心:你根本就唔知,... 阿星:我雖然昏迷,但係我仲有感覺,我個腦好清醒,上官風為我做過d咩,我記得一清二楚 阿心:咁點解你唔俾佢入來...(我唔明) 阿星:阿心,我地走吧(好冷靜) 阿心:走去邊丫??? 阿星:我地返去吧,返去原本既世界 阿心:咁上官風佢..... 阿星:你唔想走.我自己走 阿心:咁....(唉~)咁好啦,我地一齊走啦 阿星:呢件事,唔可以俾上官風知道 阿心:點解丫?????(都走啦,點解唔見下大家wo~) 阿星:如果你話佢知,我會靜雞雞自己走 阿心:咁好啦 ...............................................第十九集完....睇二十集吧...................
[ 返回 dora123 的日誌 ]
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||