


![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2008 年 4 月 16 日 星期三 二十一(結局) 阿星:上官陽出事既時間大約係2點半,,咁我地就返去2點個陣 嘟嘟嘟~~~~ 阿心:物呢個制都可以禁架-0-我仲以為係個鍾來TIM 阿星:白痴~ 阿心:丫~你咁話我架... 阿星:唔同你嘈,出發啦~ ....................................................... 2點鍾 阿陽:天氣咁熱,都係飲D野先(想入7-11) 阿心:阿星,佢係個度丫 阿星:唔可以俾佢入去架,快D叫住佢 阿心:上官陽~~~~~~~~~~~~(大聲) 阿星:佢聽唔到丫,快d拎野掟佢丫 阿心:拎D咩(開始急啦) 阿星:我俾隻鞋你, 阿心:咁點解你自己唔掟既... 阿星:算,我來吧(藍心聰明左咁多既) 阿陽:丫~邊個掟我(望左右)(丁)(望到啦) 阿陽:你地做咩掟我....(衝左過來) 阿星:我冇丫,係咪你丫(望天又望阿心) 阿心:冇丫,,,(扮傻) 阿陽:你仲唔認,(呢個司徒星丫) 阿星:係又點,,,吹咩,,俾返隻鞋我 阿心:阿星,佢地出來啦(細細聲)(原本係度買野既阿星同阿心) 阿星:走~~~ 阿陽:喂~咪走丫你地... 阿星:你望下個度...(個天) 阿陽:望咩丫..... ................................................................... 時間空間入面 阿心:阿星,點解開得咁慢既.... 阿星:我睇下 阿星:卞住左丫.... 阿心:點算丫(緊張) 阿星:我出去睇下 阿心:好危險架 阿星:放心啦 出左去 阿星:搞掂 得左既同時,因為冇左阻礙,隻時空機突然加快,阿星掉下去了 阿心:阿星~~~~~~~~ ......................................................................... 醫生:奇蹟丫,岩岩明明冇左氣架.... ........................................................................ 頂樓 阿風:阿星呢??? 阿心:嗚嗚~阿星佢掉左係時間空間入面...嗚嗚 阿風:咁我地快d去救佢 阿心:冇用架.....冇用架...(大聲)(喊)(激動) 阿逸:阿心,你冷靜d,,,,點解話冇用 阿心:所有掉左係時間空間入面既人,十個有九個都會因為唔知掉左係邊而死..(諗到呢度,藍心又開始喊啦) 阿風:唔會架,,,,唔會架,,,,阿星佢話過唔會呃我架.... 阿逸:阿風..... 阿風:唔好掂我..阿星講過一定會返來架....佢講過架.....(一泣泣既眼淚) ............................................................. 5年後 頂樓 阿陽:阿風,你仲要係度幾耐,司徒星係5年前已經死左(激動) 阿風:..... 上官雄:阿風,你知唔知你媽咪病左,你同我返去 阿風:阿爸,我要係度等阿星返來,只要阿星一返到,我就馬上返去見媽咪 上官雄:阿風,司徒星已經死左,你醒下丫(傷心) 阿風:阿星佢話過一定會返來,,,佢一定會返來...(喊) 上官雄:你仲要傻幾耐(拍~一巴星埋去) 阿風:阿星佢一定要返來,佢答應過我,,,佢答應過我...阿星...哇嗚嗚 阿陽:阿風......(傷心) 阿風:阿爸~~~嗚嗚嗚~~~~..阿星佢話.....過會返來架.....佢答應...左我架.......嗚嗚~..(摟住) 阿風:阿爸~~~~~我愛佢,,,,,,,,我真係好愛佢........哇嗚嗚~ 上官雄::阿爸明...(傷心) 阿風:嗚嗚~~阿爸~~個天點解....要咁對我....點解要咁..對我............(暈左) ....................................................................................... 上官家(上官風房) 阿陽:你點丫???(擔心) 阿風:................... 阿陽:阿風..... 阿風:..... 由頂樓返來之後阿風已經有一個星期冇出過聲了 上官風房門口 阿心:阿逸,我地一間見到上官風講d咩丫 阿逸:唉~我都唔知 一打開門 阿逸:阿風~~~~~~~~(衝埋去) 阿心:救命丫~~ 醫院 醫生:對唔住,我地已經盡曬力,佢送來個陣已經冇氣 只留下一封信 ''我知道係好多人眼裹,我上官風就好似咩都好好,好打啦,屋企又好,讀書又好,又生得令仔,我就好似差唔多完美咁,但係都錯了,上官風只不過係一個好普通既人,佢需要有人愛佢,佢需要有人陪佢,可能上天聽到佢既聲音,將司徒星帶到佢前面,但係宜家上天把司徒星帶走了。你地知唔知,冇左司徒星既上官風根本咩都唔係,佢再唔係果個接近完美既上官風,宜家既上官風只係一條可憐虫,冇左心愛既人既一條可憐虫,任何人都比佢好,比佢幸福。媽咪,阿爸,對唔住,我走啦,請願諒我既自私同不孝,你地既恩情,我來世再報答。阿陽,你一定要好好幫我照顧媽咪同阿爸,呢個係我最後既請求,阿風字'' ''大家好,我係司徒星....... ''上官風,你睇下,女人丫,我係女人丫.............. ''上官風,我鍾意你....... ''影貼子相丫-0-......... ''阿星,我今日真係好幸福...... ''阿星,我愛你... ''由今日開始我要住係度...... ''我地一齊返學丫..... ''阿星,嫁俾我.. ''一定要等我返來...... ''恩......... .......................呢個故事完啦....................................
[ 返回 dora123 的日誌 ]
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||