^^ 今日思同陳思黎左我家喔!!
好開心喔!! 哈哈 but佢地黎係因為專題
幫思做專題做耐了 人也累了 ma打都就番來了
好耐冇人黎我屋企啦 今日1黎 我覺得我不再寂寞 哈哈 [ 我想有人來我家 是不會覺得不寂寞的]
因為當人走了 當然是悶悶的
功課未做 bathbath未做 sleeping未做 就連打機也沒做
好了 今日打住咁多先 咁多野未做當然是快點兒去做啦啦~
^^ 好耐冇打blog啦!!
最近發生果d事 都係好唔開心的
^^ BUT I WILL SMLIE TO CONFRONT
520 cmm~
哈哈 我今日又係補習嘅日子了
我覺得今日補習都算ok 嘅
今日我係補習果陣食野
我發覺唔知點解比人望住我黎食野 會有d怪嘅feeling
今日我傻ar~ 因為姣婆豪講左一句野
我就走左去淋雨lu
希望我唔會有傷風or感冒啦 ^^