-v- 我覺得2009年3月先至係我最黑仔嘅開始
-v- 請問老天爺 可以放過我嘛?.?
我都已經黑仔左成2個月啦 我唔想再係禁ar~
我驚我遲d會發癲ar~
plz 有冇人can help me 喔!! ><
help me now
哈哈......... 岩岩補完習啦
宜家比果個姐姐搞到我有d想讀理科添....
but sam爺話讀理科 冇咩工can做
佢叫我讀文商 but 星座話我適合讀理商
都唔知點算好?? ............
but算啦 咪見步行步囉 咁咪唔洗諗禁多野囉
ya~ 我真係好聰明ar~
> < 哩3日學校30週年
我要番去幫手 > <
好累喔!!
but好采有人個人同我講左 3個字[做好點] 我至冇去怨
^^ thx 果個人講左哩 3個字
but哩3日搞到我隻腳好痛唷!! > <
新年快樂呀 各位fd
12月31日哩一晚
我去左飲呀 [飲喜酒]
12點 我系係地鐵站到度過
哈哈
有一件好得意ge事發生左
係發生係屋企ge
我同阿哥就番到屋企係到睇電視
果陣時宜家12點幾嫁啦
我同阿哥一睇就睇到點鐘
重有呀 阿媽阿爸都冇出黎去toliet
so我地先可以睇禁耐 重要係愈睇愈精神 -0-
到左2009年1月1日
我訓到12點19分先至醒
^^ SUPER AND HAPPY
我織左1條頸巾呀 ^^