^^ 我哩牌都幾開心嫁
因為媽咪為左我買左好多野
我ge好易通壞左 佢就買番部比我 ^^
我要間房 佢就(家事唔講) 之後買床比我 ^^
總之就好開心啦
因為佢第一次為左我宜大出血 ^^
哈 哈 我今日又痴左線啦 我平時禮拜日都唔會溫書ge
如果係溫ge我都唔會溫太耐 but我今日竟然係到好比心機禁溫書
唉 我諗我真係唔知痴左邊條線囉 唉
哈哈 尋晚我痴左線 無啦啦係到做功課 = =
照計平時ge我唔會係Fri做功課嫁ma
but尋晚無啦啦 做功課
睇黎我真係痴左線
今日有體育堂呀
今日教打籃球 > <
= = d籃球搞到我隻手超dirty
^^ 今日有一件事令我好開心 哈哈 (傻咗中.......)
> < 全班最黑果個係我呀 > <