原來所以事既重點都係部腦@v@"
而家部腦得番成個人生活開始回復-,-
受人聳勇,,,,感覺又會戀一排熱舞-,-
而家好多人都3唔識7囉- -"
咩料T^T
琴日同寶寶.兒.虐待狂.英去左德福玩- -"
生平第一次入卡玩Jubeat丫-0-"
d人睇落好似好勁揪-/-[冇專心留意,我視力嘛嘛- -]
我獻醜了-////-
玩左陣[好似都幾耐]
之後就同佢地玩~
都幾正囉-,-
冇人發現我唔夠"稱"A_A
英同虐待狂咁q高.好好扮囉- -"
今日去左西九8樓做中屎- -"
我撞到士多啤利密瓜丫-0-"
應該淨係見到一個.
肥d個個偷影我囉咩事-0-"
{第一次走過黎好唔自在咁影我.開頭唔覺.但一抬頭就見到個鏡頭好敏感.開始姐住自己- -
之後第2次走過黎"好似"失左部手機係手袖到[我d同學番左黎].
但係好快閃左水.佢同另一個人成日望過黎.
最後我地走個時.又行過黎.林vv話我知佢渣住部手機停係到- -"}
我唔知你係咪有惡意或者有冇影到我.但係我條氣好唔順.>!
但係我做錯d咩q_q?想起我底a_a?
你咩居心!?之前我咩都冇做過囉好唔好.
影我張相黎做咩a_a?
鬧鳩我a_a?[有相會鬧得勁d!?]
想撚化我a_a?
想放上網a_a?
想點我相a_a?
定想俾人睇.a_a?
如果另一個人唔係其中一個的話.應該係想影俾佢知你見到我a_a"
唔係條友影我都唔q認得你地囉- -"
咩事件- -"冇啦啦俾人影好嬲你知唔知!?凸-_-凸
|