♥♥♥♥夢の誌☻!=ˇ=`
=沉醉ˇ自己的織夢世界=]`
::紀錄ˇ自己的美好回憶<3`
歡迎入黎,,,,cM羅黎-v-"
dreamyoyo
暱稱: ♥♥♥♥夢
性別: 女
國家: 香港
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
多謝魚魚^v^
-_-
y0y0
~_~
我想講我仲有3日生日-...
每月文章
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 26
今日人氣: 1
累積人氣: 1329
最近訪客
最近沒有訪客
I belive I can fly!


MusicPlaylist

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2010 年 3 月 12 日  星期五   晴天


我想講我仲有3日生日-,- 分類: 未分類

吾就黎生日喇-,-!!!!
對今年生日冇咩期望-,-[人大左係咁!?]
好似有d野唔係幾順利
難道要延遲慶祝而唔係提早慶祝- -?
今年點過都好.唔好食芥辣就得-x-我會嘔死..!
因為個blog暫時冇咩人睇到.所以唔係幾介意講我就黎生日-.-
我比較中意人地記得我生日之後同我講生日快樂=v=
生日禮物
生日蛋糕
唔少得-,-!
而家都未搞清楚點過-0-
如果延遲的話.今個禮拜應該同d小學同學丫.中學同學過?
星期一.kimmy同我一齊生日.
話放學去唱k.我諗.我地個堆唔會去-,-

今日又同toby去左西九(野豬又來~)
我懶.我唔想跑.
又掟彩虹黎.
紅獎個個都唔要囉-.-(最後我拎哂XD)
野豬仲要放左隻雞係某物上面之後走人-.-
隻雞好慘丫-(00)-!

唔知點解好想有人集體係facebook同我講生日快樂XD