吾就黎生日喇-,-!!!!
對今年生日冇咩期望-,-[人大左係咁!?]
好似有d野唔係幾順利
難道要延遲慶祝而唔係提早慶祝- -?
今年點過都好.唔好食芥辣就得-x-我會嘔死..!
因為個blog暫時冇咩人睇到.所以唔係幾介意講我就黎生日-.-
我比較中意人地記得我生日之後同我講生日快樂=v=
生日禮物
生日蛋糕
唔少得-,-!
而家都未搞清楚點過-0-
如果延遲的話.今個禮拜應該同d小學同學丫.中學同學過?
星期一.kimmy同我一齊生日.
話放學去唱k.我諗.我地個堆唔會去-,-
今日又同toby去左西九(野豬又來~)
我懶.我唔想跑.
又掟彩虹黎.
紅獎個個都唔要囉-.-(最後我拎哂XD)
野豬仲要放左隻雞係某物上面之後走人-.-
隻雞好慘丫-(00)-!
唔知點解好想有人集體係facebook同我講生日快樂XD
|