中文朗誦比賽終於出左:) 我有82分`我已經覺得好好嫁拉;D 因為我上年正係得80分0v0 今次進步左2分,所以咪好開心囉xd 而且朝早出去比賽` 跟住2點幾之番到學校` 所以心情特別好啊xddddd 不過..以後都再冇機會見到q版林老師/3\
今日放學之後去左詩詩屋企xpp 係佢屋企玩佢隻倉鼠>w< 真係好鬼得意嫁xd 話說我都好想養番隻` 可惜丫爸唔比/__\
其實都冇咩好打xd 因為呢次既日記我係補打番` 所以得好少野打..`
-the end-