今日第1個小息果時同chanonyi&某幾個人係到玩` 跟住我地係到取暖xd d人望住我地a_a` 我地班真係勁.3. 咁快就有16個貼紙>3<` 6a萬歲<; 我今日著到成隻粽咁A_A 型爆xp` 朗讀又見到q版林老師` 好happy啊:) 我今年朗讀既目標就係要高分過上年` 你地會支持我嫁可/3\? 聽日又可以見到q版林老師>3< 好好好好好好好好好開心啊xd` 聽日放學又留係學校0_0 其實我打左咁多野` 有d 9唔答8-_-`