朱古力朱古力朱古力
朱古力朱古力朱古力
朱古力朱古力朱古力
朱古力朱古力朱古力
朱古力朱古力朱古力
點解我會狂講朱古力?
咪就係因為我太愛朱古力囉xd
{果然廢話中既廢話-_-v}
我今日一放學就去左m記買雪糕食xd
我一食第一啖就覺得好正但係又好凍-_-v
之後唔理就係到食食食食食食食xd
食完就番上屋企拉0___0v
到夜晚食完好味既飯同雞翼同菜
我就去拎朱古力新地食xd
跟住我見到有某一杯有勁多朱古力`
d朱古力去到底嫁囉*v*
之後我就即黑拎左黎食xdd
邊個叫我咁鍾意食朱古力姐>v<
但係我食食下發現左`
原來d雪糕係空心嫁\_/
激死我啊
不過唔緊要拉xddd
有朱古力食is 0k
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
-end-
|