最多握握手 一起散散步 你大量 你寬容 你是未來濱崎步
無論是為什麼都好 首先最錯我的態度
懊悔昨日那麼嘈 然後在霎時之間想起我父母
我也不想記起 為當天襯衫似你 便心急妒忌
其實我 都很小器 對不起 只因常常在你附近 便拿著你出氣
原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人 也記住學會不要緊 原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人 為何沒有這條校訓
再次握握手 只想你以後 有眼淚 放心流 冷淡令人很難受
無論日後路怎麼走 彼此老友角色似舊
以後在動氣關頭 回望著這場爭吵想想 也很醜
像望著自己的至親 往往太奮勇鬥嘴
以後再不懂事過人 如何共我戀人熱吻
我成日係到諗`
自己想唔想同你好番`
我自己都唔知自己想點`
我昨日發左個夢`
竟然係你主動同番我玩`
呢個會唔會係事實呢?
係夢入邊`
我見到你同番我一齊玩`
我係夢到開心到喊左出黎`{夢入邊-_-唔係真實-.-}
但係我知呢個只係一個夢`
永遠唔會實現`
唔通我真係當你係我好朋友?`
我成日叫自己當你唔存在`
話比自己知我同你絕左交`
但係我做唔到`
唔通我真係咁想你同我好番?
我唔係有黎珮怡就夠啦咩?
點解?點解事情要發生到咁既地步?
我地真係冇可能做番朋友?`
唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉(!)
|