今日bb冇番學/3\
之後小息既時候我諗住sd sms比佢.
點知佢一早就sd左個比我0_0
之後我就問佢係咪病左-_-
佢話唔係.仲係屋企-__-
我就問點解.佢話比我知落大雨囧爆
放學之後我地諗住上佢屋企.
點知佢叫我地遲少少先.
我同ss+tt就上左cc's home.
跟住玩左陣我就做hw.
都有0k多人幫我做xddd.
之後bb就msn叫我1:30出門口.
跟住其實我地成2點先出門口xd
跟住上左佢屋企一陣ss+cc+tt就話要走.
屎忽鬼屎忽鬼屎忽鬼\333/
之後我+cc就去左ss's home.
跟住佢整野比我地食.
幾好喎xd唔錯唔錯ha(cc金句)
跟住ss+cc就去我屋企玩拉.
點知中''桃''落勁大雨0_0
梁泳深件衫濕哂.
連BRA都露埋0_0
CC就係到笑佢-_-
幸災樂禍的賤人-_-
去到我屋企之後我地就開始整野.
cc又係我屋企食飯haha.
ss同我整完d野就走左0_0
其實未整哂-_____-
跟住我同bb傾電話.
傾左一陣就cut左線0_0
-END-
PS.今日既第1次有2次.
1.第1次係學校SD SMS-_-
2.第1次整咁大張卡-_-
|