老婆大人~我愛你!
當找到你
我想所有下雨天 我可這樣凝望你 我想跟你明日昨天 一起吻晨曦 我心一向沒變遷 我不當是遊戲 世間爭先要新鮮 我只要你 * 難數清愛你幾多 只知每日更多 而你是燃亮這生的歌 靈魂再沒還欠甚麼 當找到你 如若話別日子不知怎過 * # 我想於世上每天 你准我在旁伴你 我想跟你同行互牽 一起笑和悲 這雙肩膞為你堅 有風有浪仍護你 世間爭先要新鮮 我只要你 # Repeat * # 我想一起過陰天雨天和晴天
世間爭先要新鮮 我只要你 #
今日10點鐘咁上下~我諗係老婆打電話黎喇~我就未訓醒~~我係咪好似隻豬呢??
哈哈~今日12點35分先訓醒~......不過都係好累~之後就去左九龍飲茶~而你就去左屯門唱k~
我打比你果震你係度行街~
之後飲完茶就去左呀公度~....又打機~哈哈~
咁食完晚飯就走lu~~
哈哈~咁就一日喇~
P.S:
好慘呀~今日比人話~.....你知喇~!!
你就好喇~有得去唱k~!!我都想
期待29號來臨....哈哈~
>>>>