♀Durwin_loverDL♂

老婆大人~我愛你!

當找到你

我想所有下雨天  我可這樣凝望你
我想跟你明日昨天  一起吻晨曦

 
我心一向沒變遷  我不當是遊戲
世間爭先要新鮮  我只要你
 
 *  難數清愛你幾多  只知每日更多
     而你是燃亮這生的歌
     靈魂再沒還欠甚麼  當找到你
     如若話別日子不知怎過 *

 #  我想於世上每天  你准我在旁伴你
     我想跟你同行互牽  一起笑和悲

     這雙肩膞為你堅  有風有浪仍護你

     世間爭先要新鮮  我只要你 #

Repeat * #
      我想一起過陰天雨天和晴天

 

 
Hello Kitty Land~老婆最愛既~
durwinlove
暱稱: siu li
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開心掛~累到抽筋~
今日.....
今日落雨~
下雨天~(跟老婆打既)
好開心~今日練波~但係...
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
鎳文 xanga
Tobe xanga
日記 me share-moment
左麟右李
何田 xanga
自己 xanga
浩兒 xanga
教學
敏怡 xanga
最近訪客
最近沒有訪客
生日倒數
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 68
今日人氣: 2
累積人氣: 871
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天


今日唔係太hapi~ 驚訝 分類: 未分類

今日10點鐘咁上下~我諗係老婆打電話黎喇~我就未訓醒~~我係咪好似隻豬呢??

哈哈~今日12點35分先訓醒~......不過都係好累~之後就去左九龍飲茶~而你就去左屯門唱k~

我打比你果震你係度行街~

之後飲完茶就去左呀公度~....又打機~哈哈~

咁食完晚飯就走lu~~

哈哈~咁就一日喇~

 

P.S:

好慘呀~今日比人話~.....你知喇~!!

你就好喇~有得去唱k~!!我都想

期待29號來臨....哈哈~

>>>>






訪客留言 (返回 durwinlove 的日誌)


sdede1130 於 2006-08-23 11:34 PM 發表:
今日打比你嘈醒左你添...唔好意思呀!!講埋今次唔講啦~
咁都唔可以話你係豬既...
係呀!你打比我果震時我行緊街呀...
不過我今日有收穫...卡卡...幾$$咪同你講左囉...
咁你想點呀?我有咩可以幫到你呀!!唔好唔開心啦!!
好想快d到29號呀!!嘩卡卡**
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係既~大小姐岩既~
講左$$比我聽既~
我好想快d到29號呀~.....
Posted at 2006-08-25 09:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]