今日真係好累喇~唔知點解~我lee排懶左唔係太過想打日記喇~....我係咪壞壞左~......
今日d堂~頭六堂都ok既~第7,8堂就悶到o曬嘴~....唉~英文真係好悶呀~悶到想死~之後到左普通話堂~上完堂等miss shum黎邁左小小野就走lu~~之後我就落左操場等你~~我由4點2~等到你5點10~勁呢??我都知你有野要整~so 我唔會慣你~bb大曬~ok???之後等完你就走lu~~咁我就同你行~行到差唔到瑞勝~咁你打比你媽咪~哈哈~....你同我行左去頌富~....我就走lu~之後去到北江食野~
哈哈~食完番屋企~洗白白~就開電腦+打電話比你lu~哇卡卡~
|