紹華~好對唔住之前幾日做果件事~我唔會再做喇~ok???聽你話~你想我好者~係咪???我都知存喇~我乖唔乖呢?.....哈哈~今日九點鐘番到學校打籃球~之後九點三十五分就練波~練到痴左線~隻腳頌冇梗~博頭一樣都係咁痛~......之後練到成十二點幾好累頌要跑!!.....~真係痴線架喇~.....之後練到成1點45分就走喇~去左一粥食野~今日好多人一齊~但好多人冇食~一路食一路講笑~哈哈~好開心~.....哈哈~卡卡~食飽~
你就同你媽咪番左天瑞換完衫~就去左銀座韻我地~我都幾hapi~喇~死喇~校隊wo~唔係我呀~30球罰球入曬~xx人先入得兩球..真係慘喇~比我吵~......哈哈~打左一陣就冇打喇~因為博頭又冇喇~咁我就一於冇打....咁就去左公園韻你~哈哈~.....之後有你幫我鬆博頭~好hapi~.....你同紹鳴鳴去toilet 咁我就.......之後有蟻呀~我咪起身~架左一陣咁我地咪去玩搖搖板囉~哈哈~玩梗過山車咁~哈哈~你開心呢~...
不過我隻腳就好痛喇~抽曬筋咁~.......唉....痛痛~之後玩完就走lu~....卡卡~......之後我就番屋企~再去北江行左一陣~咁就食野~食完番家~沖完涼打比你~...之後你洗白白....卡卡~
|