♀Durwin_loverDL♂

老婆大人~我愛你!

當找到你

我想所有下雨天  我可這樣凝望你
我想跟你明日昨天  一起吻晨曦

 
我心一向沒變遷  我不當是遊戲
世間爭先要新鮮  我只要你
 
 *  難數清愛你幾多  只知每日更多
     而你是燃亮這生的歌
     靈魂再沒還欠甚麼  當找到你
     如若話別日子不知怎過 *

 #  我想於世上每天  你准我在旁伴你
     我想跟你同行互牽  一起笑和悲

     這雙肩膞為你堅  有風有浪仍護你

     世間爭先要新鮮  我只要你 #

Repeat * #
      我想一起過陰天雨天和晴天

 

 
Hello Kitty Land~老婆最愛既~
durwinlove
暱稱: siu li
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開心掛~累到抽筋~
今日.....
今日落雨~
下雨天~(跟老婆打既)
好開心~今日練波~但係...
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
鎳文 xanga
Tobe xanga
日記 me share-moment
左麟右李
何田 xanga
自己 xanga
浩兒 xanga
教學
敏怡 xanga
最近訪客
最近沒有訪客
生日倒數
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 68
今日人氣: 2
累積人氣: 860
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 23 日  星期六   晴天


開心掛~累到抽筋~ 愉快 分類: 未分類

紹華~好對唔住之前幾日做果件事~我唔會再做喇~ok???聽你話~你想我好者~係咪???我都知存喇~我乖唔乖呢?.....哈哈~今日九點鐘番到學校打籃球~之後九點三十五分就練波~練到痴左線~隻腳頌冇梗~博頭一樣都係咁痛~......之後練到成十二點幾好累頌要跑!!.....~真係痴線架喇~.....之後練到成1點45分就走喇~去左一粥食野~今日好多人一齊~但好多人冇食~一路食一路講笑~哈哈~好開心~.....哈哈~卡卡~食飽~

你就同你媽咪番左天瑞換完衫~就去左銀座韻我地~我都幾hapi~喇~死喇~校隊wo~唔係我呀~30球罰球入曬~xx人先入得兩球..真係慘喇~比我吵~......哈哈~打左一陣就冇打喇~因為博頭又冇喇~咁我就一於冇打....咁就去左公園韻你~哈哈~.....之後有你幫我鬆博頭~好hapi~.....你同紹鳴鳴去toilet 咁我就.......之後有蟻呀~我咪起身~架左一陣咁我地咪去玩搖搖板囉~哈哈~玩梗過山車咁~哈哈~你開心呢~...

不過我隻腳就好痛喇~抽曬筋咁~.......唉....痛痛~之後玩完就走lu~....卡卡~......之後我就番屋企~再去北江行左一陣~咁就食野~食完番家~沖完涼打比你~...之後你洗白白....卡卡~

 






訪客留言 (返回 durwinlove 的日誌)


sdede1130 於 2006-09-23 08:47 PM 發表:
得啦!!前幾日果件事已過去了...不要再提吧!!
我緊係想你好啦...你好乖乖呀!!哈哈^^
你今日練波隻腳緊係好痛啦!!慘慘啦!!個博頭又係...等我幫你呵護番啦!!嘻嘻^^
哈哈...我話會揾你地就會揾你地架啦!!係咪先??
哈哈...不過今日最開心都係去公園玩...因為我夠天真!!卡卡
今次留住咁多先!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

得la!!唔提喇~好冇??
我都知好架喇!....
你韻我地梗開心~今日公園玩得開心嗎~?
哈哈~
Posted at 2006-09-23 08:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]