♀Durwin_loverDL♂

老婆大人~我愛你!

當找到你

我想所有下雨天  我可這樣凝望你
我想跟你明日昨天  一起吻晨曦

 
我心一向沒變遷  我不當是遊戲
世間爭先要新鮮  我只要你
 
 *  難數清愛你幾多  只知每日更多
     而你是燃亮這生的歌
     靈魂再沒還欠甚麼  當找到你
     如若話別日子不知怎過 *

 #  我想於世上每天  你准我在旁伴你
     我想跟你同行互牽  一起笑和悲

     這雙肩膞為你堅  有風有浪仍護你

     世間爭先要新鮮  我只要你 #

Repeat * #
      我想一起過陰天雨天和晴天

 

 
Hello Kitty Land~老婆最愛既~
durwinlove
暱稱: siu li
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開心掛~累到抽筋~
今日.....
今日落雨~
下雨天~(跟老婆打既)
好開心~今日練波~但係...
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
鎳文 xanga
Tobe xanga
日記 me share-moment
左麟右李
何田 xanga
自己 xanga
浩兒 xanga
教學
敏怡 xanga
最近訪客
最近沒有訪客
生日倒數
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 68
今日人氣: 0
累積人氣: 863
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 27 日  星期日   陰天


哇卡卡~太hapi喇~未試過咁..... 開心 分類: 未分類

     今日好開心呀~因為今日早上同媽咪去完食完早餐之後去左銀座打籃球~打左一陣就走lu~哈哈~之後就去左天瑞~一

路行一路落雨呀~.....so行左去天瑞架左一陣就打左電話比你lu~....之後你架左一陣就落黎韻我lu~哈哈~好野~之後打

打下籃球好似落雨~其實我唔係唔想打~我好似哮喘咁~失住曬兩面隻耳仔~好唔舒服~....之後就走左去頌富lu~首先係

兜曬成個頌富先~行左頌富再去天恩果個商場度~....行左唔久一陣~....又行番去頌富~行完去頌富我就.....(唔講lu) d野

~哈哈~之後去左頌富出面既公園韻花花and 轉轉~韻完陪你去左銀座~你去左綠恩~

 

我就番屋企....之後有花花同轉轉陪我行wo~行下又玩下~勁開心~後面有兩個唔識既P.K係度望望望~佢地都痴線架~費

鬼事理佢地~哈哈~之後番到屋企沖涼~沖完涼又比人話既時間喇~....話完開左電腦add你~

 

P.S:

好想快d到29號呀~哈哈~

今日我好開心呀!因為.......奸笑中....(哇卡卡**)

I Love U 4ever

By:Durwin Chan






訪客留言 (返回 durwinlove 的日誌)


sdede1130 於 2006-08-27 10:59 PM 發表:
今日開心哂啦??
差唔多兜曬成個頌富...嘩卡卡^^
今日最記得都係行去銀座果震時啦..卡卡(奸笑中!!)
果條P.K既人...可能有d問題!!卡卡**
慘啦...你又比人話...
好快到29號咋ma...後日咋ma...卡卡**
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wincy~* 於 2006-08-27 08:44 PM 發表:
你覺唔覺你個日記過份肉麻呢= ="
攪到我好驚....唔敢上你xanga!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你驚~唔係掛~
肉麻d唔好咩~??哈哈~
我好耐都冇用過xanga喇wo~
哈哈~傻瓜~
Posted at 2006-08-27 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]