今日好開心呀~因為今日早上同媽咪去完食完早餐之後去左銀座打籃球~打左一陣就走lu~哈哈~之後就去左天瑞~一
路行一路落雨呀~.....so行左去天瑞架左一陣就打左電話比你lu~....之後你架左一陣就落黎韻我lu~哈哈~好野~之後打
打下籃球好似落雨~其實我唔係唔想打~我好似哮喘咁~失住曬兩面隻耳仔~好唔舒服~....之後就走左去頌富lu~首先係
兜曬成個頌富先~行左頌富再去天恩果個商場度~....行左唔久一陣~....又行番去頌富~行完去頌富我就.....(唔講lu) d野
~哈哈~之後去左頌富出面既公園韻花花and 轉轉~韻完陪你去左銀座~你去左綠恩~
我就番屋企....之後有花花同轉轉陪我行wo~行下又玩下~勁開心~後面有兩個唔識既P.K係度望望望~佢地都痴線架~費
鬼事理佢地~哈哈~之後番到屋企沖涼~沖完涼又比人話既時間喇~....話完開左電腦add你~
P.S:
好想快d到29號呀~哈哈~
今日我好開心呀!因為.......奸笑中....(哇卡卡**)
I Love U 4ever
By:Durwin Chan
|