今日真係好開心架~今焦早10點鐘起身~but 肚痛~唔知點解lee排都係咁~.....之後去完刷埋牙就叫媽咪起身~今日焦早冇去餐廳食野呀~去左飲茶~好急咁飲~好急咁走~飲完行去西鐵站~我呆等左4個字~你先到~之後答西鐵.......再轉~......
之後去到果度我地一齊行喇當然~但係好多人~本應諗住要排隊架~多謝紹誼......哈哈~唔係就要有排排喇~好慘架~哈哈~不過入去果條隊之前~老婆你feel唔feel到好似打人尖咁~我覺得真係好似打人尖呀~哈哈~之後入去果陣~我諗住唔著果d咁既""雨勇""架~但係始終要穿~
真係好凍呀!!一入到去終於知道咩叫做北極喇~凍到呀~之後入去就影相~....影呀影呀~超好笑既係紹鳴凍到唔識笑~同埋佢講野都.....哈哈~之後就排滑梯喇~勁hapi~未玩到果陣隻手指都硬曬~玩完即刻走~凍到死左~.....之後出左去就去左""玩具反斗城""....哈哈~去行玩具反斗城都好好玩~玩完就去左大家樂食野~你呀妹真係好可愛~我頌買左野食比佢食timmm~我好錫佢呢???梗係喇~佢咁可愛~哈哈~
之後食完就答車去沙田~你就答車番天水圍~去到沙田就食晚飯lu~哈哈~
P.S:
今日好hapi~有你喇~有你mum,你爸b,紹誼,紹鳴,紹誼個fd~同我媽咪~??
今日好warm 呀~~我鐘意~~
幾時去op...好想快d去玩過山車~哈哈~
By:Durwin Chan
|