今日早上一樣都係去天瑞度接你~之後接完你就一齊行番學校~行左番學校之後你就比劉x君講左d野~真係搞到你好o嘴啊~真係對唔住喇~小dede~......之後就行呀行~又集隊lu~超煩呀~都唔知點解要用英文講早晨~之後就開始上課室lu~哇卡卡~
今日既第一,二堂都過得好快~第三,四堂就玩得好開心~第五,六堂就好難過~...第7,8堂都係好悶~係度對卷~超煩~有好多題目都係錯d無聊野~好唔開心囉~~....本身今日都有唔開心架喇~我都傻既~.....早兩日訓訓下教起左身喊~超級唔開心唔知點解~
之後上完堂~落左去下面操場度等你~等等下覺得悶~我就去左打左一陣table tennie ....之後就上左禮堂韻你....唉~星期五到我開社團大會喇~唔好韻我跑社際就得喇~唔想跑~......
之後等完你一陣我又出左去打左一陣籃球~......之後就存左一陣又走喇~......咁就你送我番屋企~.....途經銀座~...媽咪打左去你手提~之後就番左屋企換衫就出去沙田~食完飯又番屋企lu~
|