2007 年 6 月 30 日 星期六  |
2007 年 6 月 28 日 星期四  |
| -v-'' - 放假了 |
分類: 未分類 |
過埋今日,,就放假了'''
星期22先返學牙,,開心!!*''}
不過去左新加玻遊學團d人先好玩``可惜我冇去丫=P
今日返左中史既exam牙''
- 我竟然有86.5分喎``雖然刀係低過全班幾叻果幾個``
但係我刀比以前進步左好多,,好hapi,,
總分``我80分,,比miss話進步左好多``哈哈''}
真係超hapi牙''''''''
係咁多``Bi
- 今日係我既開心日```大家齊歡呼啦! |
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
| 考試分--------------第1111日大公開 |
分類: 未分類 |
中文*71
中作*86{第222牙}嘻嘻!
數學*85咋!太吾小心喇-33-
I.S*68咋!吾多掂囉!!
- 聽日派英文啦應該``心急!仲有個煲東瓜``刀好驚牙>3<
希望派完考試``大家開心哈哈笑-v- |
2007 年 6 月 17 日 星期日  |
| 悶屎,,'' |
分類: 未分類 |
今日超悶呢``溫豬 and玩電腦’’
本身我話吾上黎住ge,,但係受吾住啦,,要上1111次,,^^"
我今日溫左英文la,,冇lu,,
聽日exam la,,煲東瓜同英文囉``-v-..超幣囉``
星期五先考完試```111111字之曰:死
係咁la,,Bi |
2007 年 6 月 16 日 星期六  |
| 考試''''''''''' |
分類: 未分類 |
呢幾排考試```好耐刀冇黎lu,,
因為我要加把勁..溫習```
但後日,,我又要考Eng``lu,,真係好辛苦牙-33-''
考完試再黎過```Bi |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|
| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|