2007 年 4 月 23 日 星期一  |
| 好消息,,=] |
分類: 未分類 |
今日,,,都幾好玩...=]
甘V.A堂la,,我地組狂笑喎.,,^^"
講埋哂d超白痴既野,,超好笑,,不過又好似````````幼稚= ="
甘中文堂la..``````sad..test得20分,,oh"""GoD,,
我要比心機尼..,```"
仲有個爆好既消息,,,我聽日調位la,,^"^..
So hapi,,,oh yeah..xD"
吾知聽日同邊個坐尼..,,.1諗到就想死,,,
吾講la..Bi``
|
2007 年 4 月 22 日 星期日  |
| 買禮物````` |
分類: 未分類 |
今日,,,又系超悶滴1日...."
我差吾多5點先出左街1次.,.之前就做hw,,反機..``*
5點幾,,,陳嘉靜同寶雞叫我去買禮物比牛丸喎.,,//```
甘買左d咩尼...系秘密,,ke..=]
甘我就洗左刀幾多下既$$$$"唉.,,,
我好想睇```````布衣神相牙...!!}
可惜又要返學la..8點牙爸霸住哂部Tv喎,,,間房又冇得睇super sun,,,
激氣=3= |
2007 年 4 月 20 日 星期五  |
| 教師發展日滴!* |
分類: 未分類 |
今日系教師發展日,,,吾洗返學牙!!
之後就冇乜野喇,,,成日睇個收費Tv*```
{布衣神相}}}好睇=]"
夜晚睇``天機算同``溏心風暴,,,"
冇野好講.,,,Bi |
2007 年 4 月 19 日 星期四  |
| 中史參觀,, |
分類: 未分類 |
今日超好尼,,吾洗普通話test同上music..{hate}
跟住又可以早食飯喎,,又同同學仔食飯=],,,
搭bus既時候超搞野牙,,唱歌..``
不過我喎,,更系冇參與la..後面仲成班野tim..,,
而我就系度睇熱鬧囉,,,睇都好鬼搞笑嫁la..
佢地唱歌比後面d人聽到喎,,,其實系我就吾唱喇,,-3-
跟住,,前面d人叫肥偉唱歌la,,佢吾唱喎,,超狗,,....
跟住,,d hist w.s超難做囉,,..所以得1個方法..,,copy^^"
吾講la..
Bi |
2007 年 4 月 18 日 星期三  |
| 呼...-3- |
分類: 未分類 |
今日好好采牙...本身中文堂要匯報加,,..
但系我果組又吾洗住喎..,,超好牙.."
不過我成組人吾做野,,,..正死人頭...,
特別系我前面隔離果個牙..= =..吾做野喎...超嬲牙..``
跟住英文堂,,miss ho嬲嬲下..分開d交功課既同吾交功課既人喎..,,
甘我就更系做功課果批la..
甘時間過得好快la..甘快就到lunch...我返左屋企,,(廢話)
系la..冇乜好講..,,
聽日中史去參觀d野...吾洗上幾堂...=]
Bi |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|
| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|