2007 年 6 月 3 日 星期日  |
| 累'''' |
分類: 未分類 |
今日,,阿媽話出去bor,,
首先,,我同佢去左愉景灣,,刀吾知去黎做乜'''
不過刀算去黎見識瓜,,?!'''}
跟住,,差吾多5點先出mk,,傻-33-,,我買左皮鞋同筆'''''jar
去買筆'''''買左幾支,,,要貢獻比牙妹1支''
跟住,,試皮鞋果陣,,個牙叔超離譜''''我已經同左好多人哭訴,,唉,,,
之後又再換過,,牙媽頂吾順,,走先喎,,
漏低我1支公,,不過我刀吾驚''''
返到屋企9點到la,,牙媽早過我''''
跟住睇1{澤}千金,,
睇完做剪報,,
係咁la,,Bi
|
2007 年 5 月 28 日 星期一  |
| 學校耶''''' |
分類: 未分類 |
今日係學校打blog耶'''''
無聯囉''} 個陳渼婷話要做project喎-v-'''佢坐係我隔離咋=```
不過佢好煩囉,,=)奸奸呢,,,!``囍``
係學校吾多慣囉'' 頭先L.s Test'''''好鬼難呢'''係掛,,?!=]
我呢排吾會多打blog嫁la,,因為呢排迷上左d online game囉'''=P
係甘la,,Bi'''' |
2007 年 5 月 23 日 星期三  |
| 病'''''''''' |
分類: 未分類 |
今日,,我晨早就同牙媽講話吾返學左'''''''
甘我要去睇醫生ma,,點知耳仔發炎喎,,so bad,,
佢話係因為我d感冒做成既'''
跟住飛返屋企,,就即刻返學喇,,,點知人地話我冇醫生紙當遲到!!-33-
甘我又要去777樓搵黃老師la,,熱死我,,黃老師就問我有冇事la,,
跟住```衝返落班房``因為我累得制``人地以為我有咩事la,,'''
其實係冇野既'''''
跟住,,宗教堂吾洗上喎''''
中史派test,,進步'''但吾係好理想la,,事關我溫錯野'''-33-
數學okkk,,冇野講``聽書..
返到屋企食藥la,,跟住就返學,,上音樂堂``
同珈喱坐''''就吾驚悶la,,之不過我後面果幾個人,,極之煩煩煩煩牙>3333<
搞到我冇乜興緻tim la,,
I.T,, d藥力發作,, 所以訓左覺覺豬 lu..-33-''''
係甘,,Bi
|
2007 年 5 月 22 日 星期二  |
| 冇``! |
分類: 未分類 |
我呢排冇得上網,,
如果大家有野講``就系呢道同我講la,,
我系學校牙``吾講禁多,,Bi
-----------------------------------------------------------------------
回應``今日我又上返網lu,,
早知就吾系學校打blog la,,-3-
講返今日,,
今日我好鬼悶,,講完la,,he'''
Bi`` |
2007 年 5 月 18 日 星期五  |
| 日記`` |
分類: 未分類 |
a也,,原來好耐冇寫過日記la,,
今日係星期555la,,好hapi尼,,放假,,囍囍''
L.s堂悶爆囉'' 爭d訓呢``,,
我最囍愛滴是eng呢``可以傾下計,,而且我刀ok like english'''=)
中文默書-3-,,吾記得d作者名,,死''''
放學同同學衝左上777樓..-3-,,聽專題bor,,吾多想囉;;;''
完左之後``叫同學陪我去抽卡``點知食$$,,黑到乜甘``
寂寞,, 恐怖嗎?
當上天使``
縱使只有一剎那的翅膀亦很足夠 ''
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|