岩岩難得咁辛苦打左勁耐日記,,點知唔見晒....依家都成差唔多12點...頂,,勁Q眼訓,,唔想打咁多...
今日真係陰公,,同左2個人反面∼
第一個係抵我反佢面既,,試問...如果有人成日唔搵你/傾計,,佢悶果時就叫你陪佢解悶,,,咁我令願唔識佢好過啦,佢重要話[你成十年都唔Online]<∼∼呢句,,大家都知我差唔多日日Online架啦,果條粉腸就話我成日唔Online,真係識鳩佢米奇老鼠咩,3唔識7最多咪傾過3次電話∼挑!
第二個係,,我之前最愛既人,就係話迷路唔識返屋企果個,,,果日我真係唔多信佢...以為佢呃緊我!
佢話唔識路返屋企,重要唔知自己係邊,又話無錢係身,點知最後又搵到錢係身,,重要返到屋企...咁都算啦!
我叫佢有錢就搭車返屋企,佢就話羅左去買野食,,,咁都得呀??
點知事實原來係,,,,,佢近住佢屋企果邊,,佢果日Lunch無食飯,之後以為自己無錢係身,最係搵搵下個袋先記得呢件事,之後佢唔知到原來佢係近住屋企果邊,因為果度係山邊黎,佢又未去過,加上佢又唔想向陌生人問路,,佢就覺得應該返唔到屋企,佢又未食Lunch,極肚餓,最後買左d野食,行行下覺得果邊好熟面口,之後行多陣就見到自己屋企係附近,,,,就咁返左屋企...
∼原來我未清楚佢果時,,所以可以話佢無講大話,,,,但...佢果時自己講得唔清唔楚,由無錢變有錢,由有錢搭車佢唔搭,羅去買野食,重要唔知邊度無啦啦變成自己屋企附近,,就算我係錯,一定唔會多過你!最錯係你唔肯認真對我講清楚∼
*加上本人最憎人地同我講"對唔住",,但果日佢唔開心,我就俾佢講,,,佢知道我唔鐘意聽"對唔住",,但果日佢就對我講成十幾次,,直到岩岩又同我講多句,,,,,,,,,,,,唔通又話佢大頭蝦?,所以我廢時我令到佢再唔開心,我已經MSN封鎖佢了,,唔想佢再為我呢個賤人而唔開心*
永 遠 最 錯 的 難 道 都 是 我??* |