+** 歡迎光臨>>>>我既日記板-口- **+
£『皇〤帝』Σ﹏隆∥少”〒 日記板*
 
easonheha
暱稱: £『皇〤帝』Σ 隆少]*
性別: 男
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

累死了-_____-"
無題目@@
最後一日返學上堂,,
3月5日,,兩個我熟識...
他媽的一日,,


日誌分類

全部 (59)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


難道這個世界只有小數女仔是正常的嗎..??(咪小我=___=")

  今日有件事勁白痴囉-.-係關於趙穎君,,係小息果時,我問其他班借中文書,之後趙穎君知我冇中文書就奸笑住同我講:係咪想要呢??其實我的磪想要=口="但好彩我好多男性朋友可以借俾我,洗鬼個賤人借咩^^"呵呵~

  重有件事...就係趙穎君全班歷史科最差@@25分入面得5分...9分算合算,,但我得...8分-.-"阿Sir話唔夠9分要補測...我呆晒囉,,差1分之嘛><點知我由頭將d分加埋,點數都數到9分..原來個阿Sir計少一分@@呵呵,咁就逃避左要補測的命運了^W^之後過左幾分鐘,唔知咩事囉= ="趙穎君無啦啦同我有冇女朋友,又問我有冇溝女-______-"硬膠!我咁樣衰洗鬼溝女+口+"叫雞好過,,哈哈(100%講笑...)

  今日做咩打咁多趙穎君既野呢-0-"他媽的..."最衰係趙穎君搞到石家怡又話我[藍牙]...[藍牙]呢句搞到我勁灰囉!

之前8點幾出左機鋪打機,,唉=0=打街機愈黎愈屎,同人隻揪高達%60贏,,而打鼓就來來去去只係打到4x級或以下..."講真...5x級以上d拍子勁多囉,勁難打...一定只有學左[幾年]既人先會識打咁高級...我只是個新手><嗚嗚~

果 個 梁 慧 行 始 終 唔 肯 叫 我(你知叫我咩啦,,唔係hi我果d-____-")

 而 話 日 日 留 言 果 個 小E MSN 又 係 唔 叫 我-0-" 



2006 年 10 月 17 日  星期二   晴天


又黎笑爆肚喇,,哈哈*

  首先講我返學既野啦,,晨早流流上2堂英文堂,之後老師話要2個一組做埋d[對講]果d野...之後我果個英文老師就叫我同  潘詩穎 一組= ="果個老師要我地係一張紙度,畫一d野上去(要識講返英文),大家都知我英文差啦-.-我求其搵左d野落去,潘小姐都係...之後互相係度講俾大家知,,要大家畫返人地所畫既野(英文)......點知我畫畫下-.-潘詩穎畫左隻龜,他媽的...佢d英文重差過我=0=佢話英文[龜]=[龜(斜d普)]...可能呢d實係佢新出既英文=0=白痴妹來的@0@

  重有,,今日中文堂要默書...我無溫到書-0-"所以做埋d賤賤格格既行為,,我一早抄好張要默既書..放係櫃桐度,之後交時就羅果張黎交,,無計-0-成績緊要@@呵呵,,

到依家晚上10點,,我會晚唔想打咁多日記....因為左d片,笑到我想喊,,真係好鬼搞笑呀...
http://www.youtube.com/watch?v=ogaddbmyexQ
http://www.youtube.com/watch?v=eqD_fJTXRaE&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=E_zEMh-rH4I&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SrNAi5FKWbs (最新白雪公主,,睇到最後先搞笑)

  真 係 搵 日 我 同 何 樂 佢 地 一 齊 整 套 戲 出 黎 先-0-"哈哈



2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天


原來我都有大頭蝦既一面...=口="無可能的!

  到左Lunch先知自己無帶鎖匙...唉=0=
大頭蝦...沒帶門匙也許很勞氣吧!<∼∼思覺失調歌詞...

無帶鎖匙你地話有咩地方可以去??有個同學叫我去佢屋企,,但我無去...去左網吧,,查實已經好耐未去過網吧...F.1-F.3我成日都去....到左依家F.4-F.5...係咪高級d呢...成日去左機鋪-__-"算吧,去到網吧根本無咩野玩,玩魔獸我屋企又成日有得玩,係網吧玩MSN就證明左係硬膠行為,,只好開N年無玩既[墨香]黎玩...

 係網吧玩在一陣,我就MSN問[斌]有咩好做呢,佢話佢去踢波,叫埋我@@我都想去架,,不過...著校服踢波係無問題,,最大問題係著皮鞋踢波-.-"難度叫我立刻去買對 白飯魚 黎踢咩,加上斌先生又話有洪肇其都踢,想我去果度俾人踢死咩,我知我踢波勁@@同黑佬踢波連入11球,,哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈....I am Ball Son(我是波神- -)...

 直到依家11點,,好悶好悶好悶呀,,個白痴梁慧行又唔Online,明知朕掛住你咖嘛-.-就算Online佢都係成日咁夜On...真係抵打,遲下先姦後殺佢先-_-(請你本人不要鬧我啊,只是說說笑吧)