+** 歡迎光臨>>>>我既日記板-口- **+
£『皇〤帝』Σ﹏隆∥少”〒 日記板*
 
easonheha
暱稱: £『皇〤帝』Σ 隆少]*
性別: 男
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

累死了-_____-"
無題目@@
最後一日返學上堂,,
3月5日,,兩個我熟識...
他媽的一日,,


日誌分類

全部 (59)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天


我已經唔再怪你,,但你依家又怪我....你鐘意怪就慢慢怪就夠* 呆滯

辛辛苦苦涯埋今日,,因為聽日就同Fd出去玩...但你就無啦啦怪我,我只為左擔心你,,我先去問人我應該點做...點知,,最錯都係我...我唔應該對你太好,係咪??定還是我永遠都係同你鬧交先係最襯!

  唔想再打[佢]啦,,再打我一定受唔住,,佢鐘意嬲我就嬲到夠,,嬲完先好搵我...

 

講返今日,,算啦,,唔記得左朝頭早...只知最深刻又係自修堂,,,
芷琪B又去左廁所@0@阿祖又收埋佢個書包啦,,之後陳芷琪返黎呆晒,因為佢又唔見左書包,,佢周圍搵呀搵,,點都搵唔到...過左一堂左右,,我咪笑佢佢個書包唔記左囉,之後佢又笑返我...佢話:好好笑咩,,你個書包咪又係一樣.....之後我望下我個書包,,咦,係Wo,,我個書包呢-_____-"我個書包都俾人收埋左,,我又周圍搵呀搵,,最後都搵唔到-口-"到左最後,我準備去廁所時,見到我個書包俾人放左係間課室既角位,我咪笑住黎汁返佢啦,,之後佢地成班人就勁唔開心啦,,,例如話:俾佢搵到Tim果d詞語.......大家都知我份人有幾聰明架啦,,唉,無計-.-"老師笑住咁話,放個書包係佢到佢幫我保管,之後我就去左廁所,,點知去完...又唔見左-.-個老師就話俾同學收埋左係鋼琴度,叫我去羅返...呵呵,想收我書包?無咁易...之後果個老師笑住問:邊個收埋陳芷琪個書包呀,,佢好可憐,俾返佢...之後石家怡就話係我,,1個話係我搞到成班損友都話係我...咁我咪爆陳芷琪個書包放左係邊囉......我同陳芷琪講佢個書包係邊....之後震威哥就大大聲聲講:陳芷琪係你老婆黎架Wo,唔怪知得你會講佢知佢書包係邊啦.........我又呆晒了-0-"勁白痴囉,,如果陳芷琪係我老婆黎,我就唔姓王,,他媽的...之後陳芷琪無神神又叫我正隆B,石家怡就話:正隆B,你個老婆芷琪B....妖,,諗起都火呀,對住班怪人!

返到屋企,,之後過左陣去左機鋪,,打鼓我又勁左啦...但,,重未夠d高手勁-____-"唔知我要浪費多幾多金錢去學呢..."
唔講住了,,,聽日要去酒樓同阿爺飲茶,,訓覺覺豬先.....



重新打呢日既日記..."

全部都係條[[果個人]]睇...

你想一起都苦等你        還是想一起爭奪你??(方力申 - 無雙譜
可幸在 是我這一頭蠻牛,,幾年來無法侍候  才和我分手(E神-阿牛)
這麼深愛你為何有今日~性格不合 還是未老實??(方力申 - 大方)
閉起雙眼你最掛念誰 眼睛張開身邊竟是誰(E神-人來人往)
不緊要   當天放棄我的是你,,今天你也有被放棄了那個滋味(E神-一切還好)
再合襯  我發現我都只屬次等(方力申-ABC君)
但我亦會內疚 卻死也不放手  男人那本性是這麼醜陋(吳浩康-第三者)
你看我今次多守信 難道我後悔已經沒有用??(吳浩康-先入為主)
若然是我太笨 想你講多點,,難道你假設 說出口沒意思(吳浩康-討厭)
願明天 能不再為妳痴纏,明白改不變 妳亦離開很遠,就算花光心機守每一個諾言,最後誰又會可憐...(劉浩龍-思覺失調)
無辦法接受現實 自製假想能延續故事...(劉浩龍-思覺失調)
曾死心不息 為著掛念某君任痛苦蔓延...(Edwin-Jade 特別鳴謝)

你明唔明就睇你自己,,我唔想多講...



2006 年 10 月 25 日  星期三   晴天


[[晚上11:20分]]眼訓中

[[呢篇日記Del晒]]